news-background
news-background

سریال‌های Shooter و Shameless برای یک فصل دیگر تمدید شدند

 

شبکۀ شوتایم روز دوشنبه اعلام کرد که سریال بی‌شرم (Shameless) برای فصل هشتم که شامل 12 قسمت خواهد بود تمدید شده است. این خبر ساعاتی پس از پخش قسمت نهایی فصل هفتم و پنج روز پس از مشاجرۀ امی راسوم با تهیه کنندگان سریال بر سر دستمزدش اعلام می گردد.

راسوم دستمزدی نه برابر، که بیش از همکار مردش ویلیام اچ. میسی طلب کرده بود و موجب ایجاد وقفه در تمدید شدن سریال شده بود. او چهارشنبۀ گذشته توافقش با سازندگان سریال خبر داد و نوشت «خیلی خوشحالم که [همچنان] با خانوادۀ بی شرم همراه هستم! ماه می به سر کار برمی گردم.» شوتام با اعلام خبر بازگشت سریال اشاره کرده است که فصل هفتم سریال پربیننده ترین فصل آن بوده است. پخش فصل هشتم پاییز 2017 آغاز می شود.

 

شبکه USA نیز سریال تک‌تیرانداز (Shooter) را برای فصل دوم تمدید کرده است.

سریال که اقتباسی است از فیلمی به همین نام، پس از پشت سر گذاشتن تأخیرهای پیاپی بدنبال تیراندازی‌هایی که ایالات متحده را تحت تأثیر قرار داده بود، سرانجام نوامبر گذشته پخش خود را آغاز کرد و توانست در مجموع 1.4 میلیون بیننده را به خود جذب کند.

تک‌تیرانداز سه‌شنبه‌ شب ها از USA پخش می شود و طبق برنامه ریزی ها قسمت آخر فصل اول آن 17 ژانویه 2017 در دسترس قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید