news-background
news-background

«رابرت انگلاند» شخصیت شرور Elm Street به فصل چهارم سریال Stranger Things پیوست

بازیگر شخصیت شرور به‌یادماندنی «کابوس در خیابان الم» به فصل جدید سریال «چیزهای عجیب» ملحق شده است.

بازیگر افسانه‌ای شخصیت شرور «فردی کروگر» به سریال «چیزهای عجیب» (دانلود سریال Stranger Things با لینک مستقیم) ملحق شد. سریال پربیننده‌ی نت‌فلیکس اعلام کرد که چندین بازیگر جدید از جمله «رابرت انگلاند» به این عنوان پیوسته‌اند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

صفحات سریال «چیزهای عجیب» در شبکه‌های اجتماعی فاش کرده‌اند که انگلاند در میان بازیگران جدید فصل چهارم خواهد بود. انگلاند نقش «ویکتور کریل» را بازی می‌کند، مردی پریشان و نگران که به جرم ارتکاب قتل در دهه‌ی ۱۹۵۰ در یک آسایشگاه روانی حبس شده. اینکه چگونه این شخصیت به داستان فراطبیعی سریال پیوند می‌خورد معلوم نیست، اما پیشینه‌ی انگلاند از ارتباطی شیطانی حکایت می‌کند. این بازیگر در سال ۱۹۸۴ با بازی در فیلم «کابوس در خیابان الم» (Nightmare on Elm Street) به شهرت رسید و از آن پس در چندین فیلم ترسناک ظاهر شد.

انگلاند تنها بازیگر جدید فصل چهارم سریال نیست و «جیمی کمبل باور» در نقش مردی به نام «پیتر بالارد» که در آسایشگاه کار می‌کند دیده خواهد شد. پیتر از خشونتی که هر روز شاهد آن است خسته شده و آماده‌ی به پا خاستن است. دیگر بازیگران جدید سریال «ادواردو فرانکو» در نقش «آرگایل»، «جوزف کویین» بازیگر سابق «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones)، «تام ولاشیها» دیگر بازیگر «بازی تاج‌وتخت» در نقش یک زندان‌بان روس، «شرمن آگوستس» بازیگر «وست‌ورلد» (Westworld) در نقش یک ورزشکار ثروثمند به نام «جیسون کارور» و «نیکلا جوریکو» در نقش یک قاچاقچی روس به نام «یوری» خواهند بود.

تاریخ پخش فصل چهارم «چیزهای عجیب» مشخص نیست، اما فوریه گذشته نت‌فلیکس با انتشار ویدیویی کوتاه وعده‌ی بازگشت «هاپر» با بازی «دیوید هاربر» را داده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ آذر ۱۳۹۹ ۲۳:۲۷

به به بی صبرانه منتظر هستم

نمایش اسپویل