news-background
news-background

[خبر] پایان بلاتکلیفی های سریال جدید Alejandro Gonzalez Inarritu

سریال  The One Percent یکی از آثار پیش روی صنعت سریال سازی آمریکا است که توسط کارگردان برنده ی اسکار یعنی آلخاندرو گنزالز نوشته و ساخته می شود. در امر نویسندگی این سریال Alexander Dinelaris و Nicolas Giacobone وی را همراهی می کنند. تیم نویسندگی این اثر همان افرادی هستند که فیلم Birdman را به جایزه ی اسکار رساندند و علاوه بر نویسندگی، تهیه کنندگی این سریال را نیز برعهده دارند. بازیگران تائید شده برای حضور در این سریال تا بدین لحظه Greg Kinnear ، Hilary Swank و Ed Harris می باشند.

در سال 2014 شبکه ی Starz امتیاز پخش این سریال را تصاحب نمود و قرار شد فصل اول آن را در ده قسمت برروی آنتن ببرد. پایگاه خبری Deadline در خبری فوری بیان کرد که این شبکه به طور رسمی از ساخت این سریال منصرف شده است تا پایانی بر بلاتکلیفی های سریال مذکور باشد. جواز ساخت این اثر را استودیوی آثار مستقل موسوم به MRC قبول کرده است و ساخت آن در آینده ای نزدیک شروع خواهد شد. این استودیو پیش از این با ایناریتو برای فیلم Babel همکاری کرده بود و حمایت تمام و کمال خود را از سریال بیان داشته است. MRC در حال مذاکره با شبکه های کابلی آمریکایی برای پخش سریال می باشد.

ایناریتو، کارگردانی که دو سال پیاپی جایزه ی اسکار بهترین  کارگردانی اسکار را برای فیلم های Birdman و The Revenant از آن خود نموده حال پا به دنیای تلویزیون گذاشته تا عنوانی درام را روانه ی خانه های مخاطبین نماید. اگر با سینما و منطق فیلم سازی ایناریتو آشنا باشید، می دانید که آثار او معمولاً با یک دوربین و برداشت های طولانی ساخته می شوند. روشی که عملی کردن آن هم کار دشواری است و هم هزینه ی بالایی را می طلبد اما ایناریتو یکی از شجاع ترین کارگردان های معاصر است و ریسک این نوع مسائل را به راحتی می پذیرد. از دشواری های کارکردن با او می توان به فیلم The Revenant اشاره کرد که بعد از سختی های بسیار توانست سه جایزه ی اسکار را از آن خود نماید. جایزه ی بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد برای لئوناردو دیکاپریو و بهترین فیلم برداری برای امانوئل لوبتزکی.

ایناریتو برای ساخت سریال مذکور نیز همان سبک را دنبال خواهد کرد و گفته می شود که در لوکیشن بخصوصی  واقع در یکی از مزارع آمریکا سریال خود را بسازد.هنوز تاریخ پخشی برای سریال اعلام نشده است اما چیزی که بدیهیست این است که Starz دیگر صاحب امتیاز آن نخواهد بود.خبر ها حاکی از آن است که اگر همه ی شرایط مساعد باشند، فیلم برداری سریال تا چند ماه آینده شروع خواهند شد.

The One Percent، داستان زندگی خانواده ای فقیر و ورشکسته را روایت می کند که تلاش می کنند در شرایط اقتصادی نامطلوب، از مزرعه ی خود محافظت و نگهداری نمایند تا اینکه یک اتفاق عجیب و پیچیده تمام سرنوشت و خط داستانی زندگی شان را تا ابد تغییر می دهد. Greg Kinner در این سریال نقش مزرعه دار ورشکسته را بازی می کند. Hilary Swank نقش همسر وی را ایفای می کند و Ed Harris نیز که هم چنان در حال مذاکره با تیم سازنده است، قرار شده تا نقشی در این خانواده داشته باشد. نقشی که گفته می شود به احتمال زیاد مشابه چیزی باشد که در Westworld از وی دیدیم و بیشتر از آن که نقش اصلی باشد، بعنوان یکی از شخصیت های فرعی در داستان حضور داشته باشد.

نکته ی مثبت دیگر سریال حضور امانوئل لوبتزکی به عنوان فیلم بردار آن می باشد. این فرد که تا کنون برای آثار The Revenant ، Birdman و Gravity جایزه ی اسکار بهترین فیلم برداری را از آن خود نموده، بار دیگر قرار است با دوربین فوق العاده ی خود از اثر ایناریتو فیلم برداری نماید. نظر شما چیست؟ آیا این کارگردان می تواند سریالی به خوبی فیلم های خود بسازد؟

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید