news-background
news-background

جزئیات فصل سول سریال «Z Nation»

کم کم به اوایل مهر نزدیک می شویم و این یعنی باید هر روز شاهد رسیدن سریال های جدید باشیم. سریال "Z Nation" اولین قسمت از فصل سومش امروز از شبکه SyFy پخش شد. در این فصل شاهد اتفاقات جدید و البته بهتر از قبل هستید. پس از رساندن مورفی توسط گروهش به واشنگتن، او بعد اینکه متوجه شد تمامی این نقشه ها اصلا مربوط به بهبودی نسل بشر نیست، زیردریایی ایالت متحده را منفجر می کند و با قایق اضطراری از آنجا فرار می کند تا به پیش گروهش برگردد.

اما این پایان فصل دوم بود و در این فصل شاهد اتفاقاتی بسیار جالبتر از قبل هستید. این سریال که به کارگردانی "Craig Engler, Karl Schaefer"  می باشد در ژانری ترسناک و کمدی ساخته شده که در ابتدا به خوبی نتوانست نظر مخاطبین را به خودش جلب کند، اما با آمدن فصل دوم این رویه ادامه پیدا نکرد و مخاطبین و تماشاگرانش چندین برابر از قبل بیشتر شد. فصل سوم این سریال از فصل های گذشته هزینه های بیشتری را متحمل شده و جلوه های بسیار زیبا و در عین حال ترسناک تری نیز لحاظ شده است.

z-nation-doc-addy-and-the-mercy-chemical-colony

  با وجود اینکه تمامی امید آنها به واشنگتن بود، مورفی و گروهش هنوز می خواهند به سفرشان ادامه بدهند تا شاید بتوانند به هدفشان که جلوگیری از نابودی نسل بشر است، برسند. در این راه با شخصیت های جدیدی آشنا می شوند و مورفی نیز کنترل کردن زامبی ها را به خوبی یاد گرفته است.  

z-nation-joseph-gatt-as-the-man

در این بین آنها تنها یک دشمن مشترک دارند که او می خواهد از مورفی برای رسیدن به منافع خود استفاده کند. شخصیت «ده هزار» نیز هنوز زنده است و بیشترین نقش در این فصل به او گره خرده است.

z-nation-10k-and-red

  فصل سوم این سریال هیجان انگیز در قالب 15 قسمت، هر هفته از شبکه SyFy پخش خواهد شد. (تماشای آنلاین فیلم‌های خارجی)  

[جهت دانلود این سریال بر روی این قسمت کلیک نمائید]

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید