news-background
news-background

جدایی صداپیشگان سفیدپوست از سریال‌های Simpsons و Family Guy

«سیمپسون‌ها» (دانلود سریال The Simpsons با لینک مستقیم) و «مرد خانواده» (دانلود سریال Family Guy با لینک مستقیم) تازه‌ترین سریال‌های انیمیشن هستند که تغییراتی در عوامل صداپیشه خود ایجاد می‌کنند. جمعه شب، تهیه‌کنندگان «سیمپسون‌ها» با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که این سریال از این پس از صداپیشگان سفیدپوست برای شخصیت‌های غیرسفیدپوست استفاده نخواهد کرد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

علاوه بر این، صداپیشه‌ی «مایک هنری» سفیدپوست «مرد خانواده» در نقش «کلیولند براون» تأیید کرد که پس از ۲۰ سال، با این نقش و سریال اسپین‌آف «شوی کلیولند» (دانلود سریال The Cleveland Show با لینک مستقیم) وداع می‌کند. «هنک آزاریا» نیز که صداپیشه‌ای سفید‌پوست است، اوایل سال ۲۰۲۰ اعلام کرده بود دیگر در سریال «سیمپسون‌ها» در نقش یک مهاجر هندی صداپیشگی نخواهد کرد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

ورایتی گزارش می‌دهد که «کوین مایکل ریچاردسون» صداپیشه‌ی سیاه‌پوست در نقش شخصیت‌های سیاه‌پوست زیادی صداپیشگی کرده اما سابقه‌ی نقش‌های سفیدپوست از جمله «جوکر» را در انیمیشن «بتمن» (دانلود سریال The Batman با لینک مستقیم) را نیز داشته و برای آن نامزد امی هم شده است.

پنجشنبه گذشته «جنی اسلیت» و «کریستن بل» هم اعلام کرده بودند دیگر در نقش شخصیت‌های سیاه‌پوست سریال‌های «دهان گنده» (دانلود سریال Big Mouth با لینک مستقیم) و «سنترال‌ پارک» (دانلود سریال Central Park با لینک مستقیم) صداپیشگی نخواهند کرد. آن‌ها با ارسال بیانیه‌هایی در شبکه‌های اجتماعی تأکید کردند که نقش‌های‌شان باید به صداپیشگان رنگین‌پوست سپرده شود. بل می‌گوید از «سنترال پارک» اپل‌ تی‌وی+ جدا نخواهد شد و در نقش دیگری صداپیشگی می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ تیر ۱۳۹۹ ۱۵:۴۸

دلقک بازی های هالیوود تمومی نداره با این منطق کی قراره سگ ها و حیوون های سخنگو پیدا کنن که تو کارتون ها صداپیشگی کنن؟ اصلا چرا بزرگسالان تو نقش کودکان صداپیشگی میکنن؟

نمایش اسپویل