news-background
news-background

واکنش «جان دیوید واشینگتن» به اختلاف سنی ۱۲ ساله‌اش با زندیا در فیلم Malcolm & Marie

در درام جدید «مالکم و ماری» نت‌فلیکس واشینگتن ۳۶ ساله با زندیای ۲۴ ساله رابطه‌ی رمانتیکی برقرار کرده است.

فیلم درام «مالکم و ماری» (Malcolm & Marie) به کارگردانی «سم لوینسون» اخیراً با نقدهای مثبت بسیار زیادی همراه شده و منتقدین از بازی زندیا و «جان دیوید واشینگتن» ستایش کرده‌اند. داستان فیلم در طول یک شب روی می‌دهد و زوج فیلم با چالش‌هایی جدی در رابطه‌ی خود مواجه می‌شوند. قرار گرفتن واشینگتن ۳۶ ساله در مقابل زندیای ۲۴ ساله در نقش زن و مردی که رابطه‌ای رمانتیک با هم دارند اعتراضاتی را به دنبال داشته است. اما واشینگتن در مصاحبه با «ورایتی» می‌گوید اختلاف سنی ۱۲ ساله به لطف بلوغ شخصی و حرفه‌ای زندیا در حین فیلمبرداری مشکلی ایجاد نکرده است.

واشینگتن می‌گوید: «در موردش نگران نبودم برای اینکه او یک زن است. مردم در فیلم خواهند دید که چقدر به زنانگی رسیده. او در صنعت فیلمسازی از من بیشتر تجربه دارد. من فقط هفت سال است که وارد شده‌ام. سابقه‌ی او طولانی‌تر است، بنابراین از او درس می‌گیرم. بازیگر تازه‌کار منم. بسیار به او متکی بوده‌ام.»

واشینگتن در ادامه می‌گوید: «بعضی از ماجراهایی که او به اشتراک می‌گذارد در مورد توییتر و این‌گونه مسائلی که سر گذرانده. قدردان درک و دانش او در حرفه‌ی بازیگری هستم. تحسینش می‌کنم. امیدوارم وقتی که فیلم منتشر شد مردم ببینند که او چقدر در این نقش پخته است و به حد بلوغ رسیده.»

زندیا پس از کسب امی با سریال «سرخوشی» (Euphoria) به عنوان جوان‌ترین بازیگر تاریخ مراسم در بخش بهترین بازیگر زن نقش اول، فرصت کسب اسکار را نیز دارد، اما در عین حال رقبای سرسختی چون «ونسا کربی» و «وایولا دیویس» را پیش روی خود می‌بیند.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید