news-background
news-background

تهیه‌کننده Aladdin: قسمت دوم بازسازی The Return Of Jafar نخواهد بود

«دن لین»‌ یکی از تهیه‌کنندگان «علاءالدین» (Aladdin) تأکید کرد که دنباله‌ي بعدی فیلم با بازی «ویل اسمیت»، بازسازی انیمیشن «بازگشت جعفر» (The Return Of Jafar) نخواهد بود.

اگرچه دنباله‌ی بازسازی لایو-اکشن انیمشن کلاسیک «علاءالدین» با بازی «منا مسعود» در نقش اصلی و «نایومی اسکات» در نقش «پرنسس یاسمین» در دست ساخت است، اما تهیه‌کننده‌ی فیلم تأیید کرده است که قسمت دوم فیلم بازسازی انیمیشنی نیست که در سال ۱۹۹۴ ساخته و مستقیماً در شبکه‌ی نمایش خانگی عرضه شد.

لین در مصاحبه با یاهو می‌گوید: «ما در حال حاضر در مورد پیشرفت قصه صحبت می‌کنیم، و بدون آنکه چیزی از آن فاش کنم باید بگویم که مانند قسمت اول بازسازی غیرمستقیمی صورت خواهیم داد. ما در حال بررسی روش‌های مختلف پیش‌برد قصه هستیم. هواداران قطعاً از بازگشت همین شخصیت‌ها استقبال خواهند کرد اما ماجراجویی جدیدی را نیز طلب می‌کنند.» لین در ادامه می‌افزاید: «ما فعلاً در مورد پیشرفت قصه رایزنی می‌کنیم اما فکر نمی‌کنم قسمت دوم بازسازی مستقیم «بازگشت جعفر» باشد.»

فیلم «علاءالدین» به کارگردانی «گای ریچی» در ماه می گذشته اکران شد و بیش از ۱ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت و به ششمین فیلم پرفروش سال جاری میلادی تا به امروز تبدیل شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید