news-background
news-background

«تنها در خانه» با همکاری «رایان رینولدز» بازسازی می‌شود

فاکس برای بازسازی «تنها در خانه» (Home Alone)، یکی از پرفروش‌ترین کمدی‌های تاریخ خود راهی پیدا کرد. به نظر می‌رسد که این فیلم ترکیبی باشد از فیلمنامه آن فیلم خانوادگی نوشته «جان هیوز» با درجه سنی بزرگسال و شوخی‌های گستاخانه مخصوص ستاره «ددپول». «رایان رینولدز» در مقام تهیه‌کننده در این پروژه که در فاکس در حال توسعه است و «Stoned Alone» نام گرفته مشارکت خواهد کرد و «آگوستین فریتزل» کارگردانی آن را برعهده می‌گیرد. «کوین باروس» و «مت میدر» فیلمنامه این فیلم را براساس ایده «مت رایلی» یکی از مسؤلین فاکس به نگارش درآورده‌اند.

«Stoned Alone» زندگی جوان بیست و چندساله‌ای را روایت می‌کند که به کشت ماریجوانا روی آورده و وقتی از پروازی به مقصد پیست اسکی برای گذران تعطیلات جا می‌ماند، می‌خواهد ناکامی‌اش را با استعمال ماریجوانا جبران می‌کند. پارانویا به سراغش می‌آید و دیری نمی‌گذرد که خیال می‌کند کسی می‌خواهد دزدکی وارد خانه‌اش شود. کاشف به عمل می‌آید که دزدها واقعاً به خانه‌اش وارد شده‌اند. او که نشئه شده و گرفتار پارانویا، سعی می‌کند در همان حال دزدها را از خانه بیرون بیندازد و از خود دفاع کند.

فریتزل در عرصه کمدی تازه‌کار است. این فیلمساز زن اخیراً فیلم «هرگز به عقب بازنگشتن» را کارگردانی کرده، فیلمی که در جشنواره ساندنس به نمایش درآمد و توسط A24 خریداری شد.

فیلم «تنها در خانه» به کارگردانی «کریس کلومبوس» که در تعطیلات سال ۱۹۹۰ عرضه شد با بودجه ۲ میلیون دلاری به تولید رسید. این فیلم در سراسر دنیا ۴۷۶ میلیون دلار فروخت، دو دنباله دیگر از آن ساخته شد و «مکالی کالکین» را به یک ستاره بدل کرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۱۰

سینما دیگه شورشو در آوردی کاربرای وی آی پی هر چرت و پرتی که بنویسن درجا تایید میشه ولی کاربرای معمولی اگه کریستوفر نولان هم باشن بازم کامنتاش یکی از ده تا تایید میشه چه برسه به ما.خیلی جالبه.

نمایش اسپویل
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ۱۹:۳۳

ممنون

نمایش اسپویل
۷ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۲۵

سلام. عذرخواهی میکنیم از شما اگر همچین موردی رخ داده. بررسی دقیق تری رو شروع کردیم و در حال اعمال هستیم.

نمایش اسپویل
۵ مرداد ۱۳۹۷ ۲۰:۰۶

یعنی هالیوود عزیز تصمیم گرفته کلا ب*** به خاطراتمون. اگر واقعا دیگه ایده هاتون تموم شده یه فراخوان بدید تا فیلمنامه براتون بفرستن چرا دارید چیزایی رو بازسازی میکنین که پروندشون با موفقیت بسته شده.......... میدونم پول لازم دارید اما با فیلم های جدید هم میشه پول دراورد

نمایش اسپویل
۵ مرداد ۱۳۹۷ ۱۷:۵۷

توروخدا ننننننننننننه !!!!!!

نمایش اسپویل
۴ مرداد ۱۳۹۷ ۲۲:۵۹

احتمالا اسم اینو تو فارسی میذارن "نئشه در خانه"!

نمایش اسپویل