news-background
news-background

تمایل «کریس اوانز» به بازی در فیلم مشترک «ددپول» و «وولورین»

«کریس اوانز» بازیگر نقش «کاپیتان آمریکا» به بازی در فیلم مشترک «ددپول» و «وولورین» ابراز تمایل کرد. ماجرا از جایی آغاز شد که چند روز پیش «هیو جکمن» پوستر تبلیغاتی رنگ و رو رفته‌ی «لوگان» در یکی از خیابان‌های بمبئی را به اشتراک گذاشت و «رایان رینولدز» که از مدت‌ها قبل سخت در تلاش است جکمن را برای بازی در فیلم مشترک ددپول و وولورین راضی کند، در واکنش به آن نوشت: «چه خوب می‌شد اگر پوستر جدیدی برایشان طراحی می‌کردند. پوستری برای یک فیلم جدید.» اوانز ستاره‌ی فیلم «اونجرز» نیز در پاسخ به توئیت رینولدز نوشت: «من که مونولوگ تست بازیگری‌ام را آماده کرده‌ام.»

رینولدز اوایل سال جاری میلادی در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود امیدوار است جمکن ۵۰ ساله را یک بار دیگر برای بازی در نقش وولورین متقاعد کند. جکمن ۱۷ سال نقش ابرقهرمان مارول را بازی کرد و پس از فیلم «لوگان» با آن وداع کرد. رینولدز در آن مصاحبه گفت: «فکر می‌کنم متقاعد کردن هیو به بازی دوباره در این نقش تقریباً محال باشد، با این حال، در دنیا هیچ کس را به اندازه‌ی هیو جکمن دوست ندارم، او بهترین است. از همین حالا دلم برای لوگان تنگ شده، بنابراین من یکی از آن آدم‌هایی هستم که هروقت او را می‌بیند می‌گوید "خواهش می‌کنم یکبار دیگر. با هم بازی می‌کنیم. خوش می‌گذرد. خواهش می‌کنم!"»

فاکس در بازاریابی «ددپول ۲» نیز تلاش‌های «ددپول» برای فریفتن جکمن را به نمایش گذاشته بود. رینولدز ابراز امیدواری کرده است که جکمن در اسپین‌آف «اکس-فورس» در نقش دیگری به جز وولورین حضور پیدا کند. وی در مصاحبه با «بازفید» گفت: «می‌خواهم تمام توانم را به کار بگیرم و هیو جکمن را برای بازی راضی کنم. اما نه در نقش لوگان، بلکه در نقش هیو جکمن.»

پیش‌بینی می‌شود دیزنی پس از نهایی شدن قرارداد ۷۱.۳ میلیارد دلاری ادغامش با فاکس، رینولدز را برای کاراکتر ددپول ابقا کند. «باب ایگر» مدیر عامل دیزنی پیش از این تأیید کرده بود که ددپول، وولورین، و دیگر شخصیت‌هایی که تحت مالکیت فاکس قرار دارند تحت کنترل استودیوی مارول درمی‌آیند.

اوانز در فیلم «اونجرز: آخر بازی» که در تاریخ ۲۶ آپریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به نمایش درمی‌آید برای بازی در نقش «کاپیتان آمریکا» بازخواهد گشت.

     

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید