news-background
news-background

تصاویر درز شده از محل فیلمبرداری The Batman

مجموعه‌ای جدید از تصاویر و ویدیوها از محل فیلمبرداری «بتمن» (دانلود فیلم The Batman با لینک مستقیم) ظاهر کامل لباس «بتمن» و «بت‌سایکل» را نشان می‌دهد. این تصاویر به صورت غیرمجاز از محل فیلمبرداری فیلم در گلاسکو اسکاتلند گرفته شده‌اند و فاش می‌کنند که یک بدل‌کار در نقش «بتمن» با بازی «رابرت پتینسون» با لباس این شخصیت در فیلم چگونه به نظر خواهد رسید.

هم لباس شخصیت و هم موتور سیکلت او نسبت به آنچه «کریستفر نولان» در فیلم‌های «شوالیه‌ی تاریکی» (Dark Knight) به نمایش درآورد واقعی‌تر و ساده‌تر به نظر می‌رسد و گویی تنها لوگوی بتمن بر روی یک زره معمولی درج شده باشد. ویدیویی ۱۲ ثانیه‌ای نیز در توئیتر منتشر شده که در آن «بروس وین» سوار بر بت‌سایکل در کنار یک موتورسوار دیگر که به نظر «زن‌گربه‌ای» با بازی «زوئی کراویتز» می‌رسد دیده می‌شود. هفته‌ی گذشته «مت ریوز» نویسنده و کارگردان فیلم اولین تصویر از پتینسون در لباس بتمن را با انتشار ویدیویی که صدای موسیقی «مایکل جاکینو» روی آن شنیده می‌شد رونمایی کرد.

آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

از تصاویر درز شده‌ی جدید برمی‌آید که داستان فیلم از کتاب کامیک «بتمن: سال صفر» (Batman: Zero Year) اقتباس شده باشد. در این روایت بتمن با شخصیت «ریدلر» که شهر گاتهام را وحشت‌زده می‌کند روبرو می‌شود. در فیلم «بتمن» ریوز قرار است «پل دینو» نقش شخصیت «ریدلر» را بازی کند و «کالین فرل» در قالب شخصیت «پنگوئن» ظاهر شود. پیشتر اعلام شده بود که «اندی سرکیس» نقش «آلفرد پنی‌ورث» و «جفری رایت» نقش «جیمز گوردن» را بازی می‌کند.

برادران وارنر «بتمن» را در تاریخ ۲۵ ژوئن سال ۲۰۲۱ (۴ تیر ماه ۱۴۰۰) اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ اسفند ۱۳۹۸ ۰۲:۰۵

در این فیلم علامت خفاش روی سینه بتمن طبق کامیک هاش از اسلحه ای که پدر و مادرش رو با اون کشتن ساخته شده در تصاویر هم این نکته به وضوح قابل مشاهدست ظاهرا قراره خیلی به کامیک ها وفادار باشه و شاید برای اولین بار در سری فیلم های بتمن با توجه به شیشه ای که روی جای چشم هاش گذاشتن، چشم هاش سفید باشه که بسیار نکته ی مثبت و تاثیر گذاریه

نمایش اسپویل
۳ اسفند ۱۳۹۸ ۰۹:۵۸

فکر میکنم این فیلم جدا هم مثل جوکر فیلم خوبی در بیاد وارنر روی فیلم های تک شخصیتی خیلی بهتر کار میکنه تا فیلم های مثل لیگ عدالت و جوخه ... رابرت پتینسون هم امسال که عالی بود تو فیلم جدید نولان هم هست فکر کنم بترکونه

نمایش اسپویل