news-background
news-background

تریلر فیلم موزیکال tick, tick…Boom با بازی «اندرو گارفیلد»

خالق تئاتر «همیلتون» برای اولین بار بر روی صندلی کارگردانی یک فیلم بلند موزیکال نشسته است.

 

«لین مانوئل میراندا» که با تئاترهای «همیلتون» (Hamilton) و «در ارتفاعات» (In the Heights) فاتح برادوی شد، به عنوان یک بازیگر در فیلم «مری پاپینز بازمی‌گردد» (Mary Poppins Returns)، و به عنوان آهنگساز با «موانا» (Moana) توانایی‌هایش را ثابت کرده است. گام بعدی او نشستن بر روی صندلی کارگردانی فیلم موزیکال «تیک، تیک... بوم» (tick, tick…Boom) نت‌فلیکس است که از نمایش موزیکالی به همین نام اثر «جاناتان لارسن» اقتباس شده است. لارسن در سال ۱۹۹۰ این نمایش را اجرا کرد و سپس «دیوید آبرن» آن را به شکل موزیکالی آف-برادوی درآورد.

در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: «اندرو گارفیلد نقش «جان» را بازی می‌کند، یک آهنگساز جوان تئاتر که در سال ۱۹۹۰ به عنوان پیش‌خدمت در رستوران نیویورک مشغول به کار است، و همزمان در حال نگارش چیزی است که امیدوار است یکی از بهترین نمایش‌های موزیکال آمریکا باشد. چند روز پیش از آنکه اثرش را نگاش دهد، «جان» از هر سو فشار را احساس می‌کند: از طرف دوست دخترش سوزان (الکساندرا شیپ) که در رؤیای یک زندگی هنری فراتر از نیویورک است؛ از طرف دوستش مایکل (رابین دخسوس) که زندگی رؤیایی‌اش با تمکن مالی را فراموش کرده؛ و در همین حین جامعه هنر دچار بیماری ایدز شده است. زمان در حال گذر است و «جان» بر سر یک دو راهی گرفتار، و با پرسشی مواجه است که هر کسی می‌تواند درک کند: با وقتی که برایمان باقی مانده باید چه کنیم؟»

گارفیلد پیش‌تر به «جیمی فالن» در مورد همکاری با میراندا گفته بود: «لین مثل ترکیبی دیوانه‌وار از نبوغ نابهنگام یک دانش‌آموز هشت ساله است که از حرف زدن دست برنمی‌دارد و به همه‌چیز ارجاع می‌دهد، در حالی که همزمان یکی از بهترین نوابغ هنرمند زمانه ماست. ترکیبی عجیب است از آن کودک هشت ساله که اطراف شما می‌پلکد، اما همین کودک هشت ساله «همیلتون» را هم نوشته است.»

«تیک، تیک... بوم» پاییز آینده و همزمان با بیست و پنجمین سالگرد درگذشت لارسن در سالن‌های سینما و نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید