news-background
news-background

تریلر فصل چهارم Fargo: کریس راک در مقابل مافیای ایتالیا

شبکه‌ی FX در کنفرانس مطبوعاتی کالیفرنیا از فصل چهارم سریال آنتولوژی «فارگو» به نویسندگی «نوآح هالی» رونمایی کرد.

فصل جدید سریال تحسین‌شده‌ی «فارگو» (Fargo) به نویسندگی «نوآح هالی» به زودی از راه می‌رسد. شبکه‌ی FX پنجشنبه شب اعلام کرد که فصل چهارم این سریال که داستانش در دهه‌ی ۱۹۵۰ میلادی کانزاس روی می‌دهد آپریل آینده روی ایر می‌رود.

مانند فصل‌های قبلی، در اپیزودهای جدید شخصیت‌های جدیدی با بازیگران جدید شامل «کریس راک» در نقش «لوی کنان»، رئیس خانواده‌ی جنایت‌کاران آفریقایی تبار، «جیسون شوارتزمن» در نقش «جاستو فادا» فرزند رئیس مافیای ایتالیا، «بن ویشا» در نقش «ربی میلیگان» یک جنایت‌کار دیگر، «جک هیوستن» در نقش کارآگاه «اودیس وف»، و «جسی باکلی» در نقش پرستاری به نام «پرائتا می‌فلاور» بازی می‌کنند.

اپیزودهای جدید داستان دو گروه سندیکای تبه‌کار که به اعتقاد خود برای تحقق «رؤیای آمریکایی» در کانزاس می‌جنگند را روایت می‌کند. هالی در کنفرانس مطبوعاتی تی‌سی‌ای توضیح می‌دهد که این دو خانواده با مبادله‌ی پسران ارشد خود با هم صلح می‌کنند. او می‌گوید: «به محض اینکه داستان سریال به ذهنم خطور کرد به «کریس راک» فکر کردم. با او ملاقات و ایده‌هایم را برای تولید فصل چهارم مطرح کردم. چهار ماه پیش از نوشتن فیلمنامه. قطعاً متن فیلمنامه را با در نظر داشتن او به نگارش درآوردم.» راک در این کنفرانس اضافه می‌کند: «طنز فارگو مانند فیلم‌های اسکورسیزی است نه آثار جیم کری.»

فصل چهارم سریال «فارگو» به تهیه‌کنندگی برادران کوئن و هالی در استودیوهای اف‌اکس و ام‌جی‌ام به تولید رسیده و در تاریخ ۱۹ آپریل (۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۹) از شبکه‌ی FX پخش می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ دی ۱۳۹۸ ۱۸:۴۸

فصل اول فوق العاده بود فصل دوم خوب بود فصل سوم دوباره قشنگ شد اما حالا فصل چهارم با این کستینگ... به نظر میاد این فصل رو با کریس راک خراب کردن

نمایش اسپویل