news-background
news-background

اولین تریلر سریال Mosquito Coast اپل تی‌وی+ با بازی «جاستین ترو»

«ساحل مسکیتو» (The Mosquito Coast) رمانی نوشته‌ی «پل ترو» است که از آن فیلمی با بازی «هریسون فورد» اقتباس شده. حالا اپل تی‌وی+ اقتباس دیگری از آن با بازی «جاستین ترو» آماده‌ی پخش دارد. «جاستین ترو» یکی از خویشاوندان نویسنده‌ی رمان است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

داستان «ساحل مسکیتو» یک مخترح خانواده‌اش را جمع می‌کند تا به همراه آن‌ها از چنگ دولت ایالات متحده فرار کند اما آن‌ها را درگیر خطر بیشتری می‌کند. با هر گامی که این خانواده بر می‌دارد تهدیدها افزایش پیدا کرده و راهی برای بازگشت باقی نمی‌ماند. اولین تریلر این فیلم چهارشنبه این هفته رونمایی شده است.

دیگر بازیگران سریال «ملیسا جرج»، «گابریل بیتمن»، «لوگان پولیش»، و «کیمبرلی الیس» خواهند بود. «نیل کراس» نویسنده‌ی اقتباس تلویزیونی و «روپرت وایت» کارگردان دو اپیزود اول و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال است. جاستین و پل ترو، «ادوارد مک‌دانل»، «پیتر جیسن» و «باب بوکمن» دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال بوده‌اند.

«جاستین ترو» در مورد شخصیتش در سریال می‌گوید: «فکر می‌کنم که او فقط می‌خواهد تمامی مسئولیت‌ها را از دوش خود و به دنبال آن خانواده‌اش بردارد. در طول پاندمی بعضی از عناصر این شخصیت را بسیار دیده‌ایم، وقتی که همه به نیویورک سفر کردند و می‌خواستند در مناطق شمالی جایی خریداری کنند.»

ترو در مورد بازی در اقتباس تلویزیونی «پل ترو» می‌گوید: «پیشنهاد بازی در این سریال فرصتی رؤیایی بود، اما یک شخصیت عجیب و غریب است. شخصیت ساده‌ای نیست. نه فقط برای من، بلکه برای مخاطبین.»

«ساحل مسکیتو» ۳۰ آوریل از اپل تی‌وی‌+ پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید