news-background
news-background

تریلر سریال Halston نت‌فلیکس با بازی «یوان مک‌گرگور» در نقش اسطوره مد

پروژه جدید «رایان مورفی» به زودی از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

نت‌فلیکس از اولین تریلر مینی‌سریال «هالستن» (Halston) با بازی «یوان مک‌گرگور» در نقش «روی هالستن فروویک» طراح افسانه‌ای مد رونمایی کرد. این سریال به دهه ۱۹۷۰ و  ۱۹۸۰ میلادی نیویورک بازمی‌گردد و به دنیای مد آن دوران نگاهی می‌اندازد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«هالستن» نتیجه همکاری «رایان مورفی» با کمپانی «کیلر فیلمز» است. بنابرای انتظار می‌رود که شکوه بصری فیلم «کارول» (Carol) استودیو با جذابیت فریبنده سریال «داستان جنایی آمریکایی» (American Crime Story) ترکیب شده باشد. مورفی و مک‌گرگور از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال بوده‌اند.

در این سریال بیل پولمن» در نقش تاجر آمریکایی «دیوید جی. ماهونی»، «روری کالکین» در نقش کارگردان هم‌جنس‌گرای معروف «جول شوماخر»، و «ورا فارمیگا» در نقش زنی به نام آدل بازی می‌کنند و «کریستا رودریگز» در نقش «لیزا مینلی» ظاهر خواهد شد. دیگر بازیگران این سریال «ربکا دایان»، «جیان فرانکو رودریگز» در نقش «ویکتور هوگو»، «دیوید پیتو»، «سالیوان جونز»، و «کلی بیشاپ» خواهند بود.

«دنیل میناهان» که فیلمسازی هم‌جنس‌گراست و سابقه کارگردانی سریال «شش فوت زیر زمین» (Six Feet Under)، «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) و «ددوود» (Deadwood) را دارد، پنج اپیزود این سریال را کارگردانی کرده است. مورفی پس از امضای قرارداد با نت‌فلیکس پروژه‌های بسیاری از جمله فیلم «پرام» (The Prom) و سریال «هالیوود» (Hollywood) با مضامین هم‌جنس‌گرایانه به تولید رسانده است.

مک‌گرگور به زودی در سریال جدید «اوبی-وان کنوبی» (Obi-Wan Kenobi) دیزنی+ دوباره نقشی را بازی می‌کند که در «جنگ ستارگان» (Star Wars) بازی کرده بود.

نت‌فلیکس سریال «هالستن» را ۱۴ می پخش خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید