news-background
news-background

تاریخ پخش فیلم علمی-تخیلی The Tomorrow War «کریس پرت» مشخص شد

آمازون اعلام کرد که فیلم علمی-تخیلی «جنگ فردا» (The Tomorrow War) با بازی «کریس پرت» را ۲ ژوئیه (۱۱ تیر ماه ۱۴۰۰) در ۲۴۰ کشور پخش می‌کند. این فیلم با قراردادی ۲۰۰ میلیون دلاری از اسکای‌دنس و پارامونت خریداری شده است. آمازون پیش‌تر فیلم «سفر به آمریکا ۲» (Coming 2 America) «ادی مورفی» را نیز با قراردادی ۱۲۵ میلیون دلاری به آمازون فروخته است. «جنگ فردا» در مقطعی قرار بود کریسمس سال گذشته پخش شود.

داستان «جنگ فردا» به نویسندگی «زک دین» در مورد گروهی از سفرکنندگان در زمان است که به سال ۲۰۵۱ می‌روند تا پیامی فوری به دنیا بدهند: اینکه ۳۰ سال بعد بشر در جنگ علیه موجوداتی فضایی مغلوب خواهد شد. تنها امید برای بقا این است که سربازان و شهروندان به آینده سفر کنند و به مبارزه ملحق شوند. در میان این افراد یک معلم دبیرستان و مرد خانواده به نام «دن فورستر» با بازی پرت است که مصمم به نجات دنیا برای دختر جوانش است. دن برای بازنویسی سرنوشت سیاره‌اش با یک دانشمند نابغه با بازی «ایوان استراهاوسکی» و پدرش با بازی «جی.کی. سیمونز» همکاری می‌کند.

فیلم «سفر به آمریکا ۲» علی‌رغم بازاریابی گسترده به صورت محدود در سالن‌های سینما اکران شد. آمازون ادعا کرده است که این فیلم پربیننده‌ترین عنوان سینمایی سرویس استریم ویدیوی آمازون پرایم ویدیو بوده اما آمار دقیق بینندگانش را منتشر نکرده است. یک ماه پس از پخش «سفر به آمریکا ۲» در تاریخ ۵ مارس، نیلسن گزارش داد که این کمدی در طول یک هفته ۱.۴ میلیارد دقیقه دیده شده و پربیننده‌ترین فیلم تمامی شبکه‌های استریم ویدیو است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید