news-background
news-background

تاریخ پخش فصل دوم سریال انیمیشن Solar Opposites مشخص شد

شبکه‌ی Hulu اعلام کرد که فصل دوم سریال انیمیشن «مخالفین خورشیدی» (Solar Opposites) ۲۶ مارس ۲۰۲۱ (۶ فروردین ماه ۱۴۰۰) پخش خواهد شد. این سریال تحسین‌شده پیش‌تر سفارش ساخت فصل‌های بیشتر را دریافت کرده بود اما تاریخ پخش اپیزودهای جدید تا روز گذشته مشخص نبود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

علاوه بر اعلام تاریخ پخش، کلیپ کوتاهی از فصل دوم سریال نیز منتشر شده است. فصل جدید غافلگیری‌های زیادی به همراه خواهد داشت چرا که مخاطبین دقیقاً نمی‌دانند که داستان به چه سمتی پیش می‌رود. پس از پخش اپیزود اول، «جاستین رویلند» و «مایک مک‌ماهان» نویسندگان مجموعه از انتظارات خود برای فصل بعدی گفتند.

رویلند می‌گوید: «می‌توانم بگویم که ما از درز جزئیات جلوگیری می‌کنیم زیرا می‌خواهیم ببینیم چه پیش خواهد آمد. می‌توانم بگویم که «دیوار» جایی نخواهد رفت، اما وضعیت در آن‌جا متفاوت است. برای این مکان ایده‌های بسیاری داریم و آن را ادامه می‌دهیم. اما این تنها چیزی است که می‌خواهم بگویم.»

مک‌ماهان اضافه می‌کند: «ما برنامه‌های زیادی داریم و همه‌چیز مشخص است، بحث تنها زمان انجامش است. مثل رونمایی آهسته از یک هدیه است، زیرا وقتی رونمایی شود رونمایی شده و این عمل رونمایی تدریجی است که اهمیت دارد.»

در فصل اول «مخالفین خورشیدی» رویلند در نقش «کوروو» که یک بیگانه‌ی فضایی بیزار از سیاره‌ی زمین است و تمایل دارد هرچه زودتر آن را ترک کند صداپیشگی کرده است. «کریستینا هندریکس»، «تیفانی هدیش» و «توماس میدلدیچ»، «ماری ماک» و «اندی دیلی» از جمله دیگر صداپیشگان این سریال بوده‌اند. فصل اول سریال در ماه می سال ۲۰۲۰ پخش شد و از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۰ درصد دریافت کرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید