news-background
news-background

تاریخ اکران قسمت‌های بعدی «آواتار» رسماً مشخص شد

حدوداً هشت سال پس از عرضه‌ی «آواتار» و فروش 2.7 میلیارد دلاری‌اش، «جیمز کامرون» و فاکس سرانجام تاریخ اکران قسمت‌های بعدی فیلم را تعیین کردند. خبر آغاز فیلمبرداری قسمت‌های دوم تا چهارم «آواتار» و همچنین تاریخ اکران آن‌ها، صبح روز شنبه از طریق صفحه‌ی فیسبوک فیلم اعلام شده است.

«آواتار 2» در تاریخ 18 دسامبر 2020، «آواتار 3» در تاریخ 17 دسامبر 2021، چهارمین قسمت فیلم سه سال بعد، در تاریخ 20 دسامبر 2024 و قسمت پنجم 19 دسامبر 2025 روی پرده خواهند رفت.

کامرون سال گذشته در سینماکان گفته بود که قصد ساخت چهار دنباله برای آواتار را دارد و وعده داده بود که قسمت دوم تا سال 2018 آماده‌ی اکران می‌شود. اما قسمت دوم فیلم که ابتدا برای اکران در دسامبر 2014 برنامه‌ریزی شده بود، طی چند مرحله تا سال 2016 و سپس سال 2018 به تعویق افتاد. یک ماه پیش، کامرون اعلام کرد که پروژه برای سال 2018 آماده نخواهد بود.

«زوئی سالدانا»، «سم ورتینگتون»، «سیگورنی ویور» و «استیون لنگ» ستاره‌های فیلم، همگی در قسمت‌های جدید حضور دارند. سالدانا تأیید کرده است که تابستان آینده برای شروع فیلمبرداری به نیوزلند سفر می‌کند.

«جیمز کامرون» برای نگارش فیلمنامه‌ی «آواتار 2» با «جاش فردمن» (سریال ترمیناتور)، برای «آواتار 3» با «ریک جافا» و «آماندا سیلور» (طلوع سیاره میمون‌ها) و برای قسمت چهارم با «شین سالرنو» (سریال هاوایی فایو-او) همکاری می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید