news-background
news-background

برترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۳۹۹/۸/۳۰

فیلم پسا-آخرالزمانی «گرین‌لند» با بازی «جرارد باتلر» که پس از چند هفته اکران در سراسر دنیا به جز آمریکای شمالی، به‌تازگی در پلتفرم‌های دیجیتال منتشر شده، این هفته در صدر ایستاده است. اس‌تی‌اکس ترجیح داده است که فیلم اکشن «گرین‌لند» را با قیمت پریمیوم در وی‌او‌دی‌ها عرضه کند، در حالی که پیش‌تر قرار بود ابتدا بهار و سپس پاییز روی پرده برود. این فیلم تاکنون در بازارهای جهانی ۳۸.۱ میلیون دلار فروخته است.

دومین رتبه‌ی جدول این هفته به «جهش‌یافتگان جدید» دیزنی رسید. این فیلم ابرقهرمانی نزدیک به ۲۴ میلیون دلار در بازار آمریکا و در مجموع ۴۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. «فیلم باب اسفنجی: اسفنجی در حال فرار» این هفته رده‌ی سوم جدول را به خود اختصاص داد در حالی که در هفته‌های اخیر در جایگاه اول قرار داشت. این انیمیشن تاکنون ۴.۸ میلیون دلار در بازارهای داخلی فروش کرده است.

«دادگاه شیکاگو ۷» ساخته‌ی «آرون سورکین» که اخیراً از نت‌فلیکس پخش شده و تمامی بازیگران آن برای بخش بهترین بازیگر مرد نقش مکمل رقابت خواهند کرد، این هفته چهارم شد و «سرزمین خیال» با بازی «مارگو رابی» و «تراویس فیمل» با اضافه شدن کیفیت‌های جدید به رده‌ی پنجم آمد.

«بورات ۲» با بازی «ساشا بارون کوئن» این هفته ششمین رتبه‌ی جدول را تصاحب کرد و «زندگی پیش رو» با بازی «سوفیا لورن» و «بابک کریمی» به رده‌ی هفتم رسید. «ایرلندی» این هفته خود را به رده‌ی هشتم رسانده و «هالیدیت» نت‌فلیکس نهم است. «آشیانه» با بازی «جود لا» و «کری کون» که به‌تازگی در پلتفرم‌های دیجتال عرضه شده دهمین رتبه‌ی جدول را به خود اختصاص داده است.

۱۰ فیلم برتر هفته در ۳۰نما:

۱. گرین‌لند (دانلود فیلم Greenland 2020 با لینک مستقیم)

۲. جهش‌یافتگان جدید (دانلود فیلم The New Mutants 2020 با لینک مستقیم)

۳. فیلم باب اسفنجی: اسنفجی در حال فرار (دانلود فیلم The SpongeBob Movie: Sponge on the Run 2020 با لینک مستقیم)

۴. دادگاه شکاگو ۷ (دانلود فیلم The Trial of the Chicago 7 2020 با لینک مستقیم)

۵. سرزمین خیال (دانلود فیلم Dreamland 2019 با لینک مستقیم)

۶. بورات ۲ (دانلود فیلم Borat: Subsequent Moviefilm 2020 با لینک مستقیم)

۷. زندگی پیش رو (دانلود فیلم The Life Ahead 2020 با لینک مستقیم)

۸. ایرلندی (دانلود فیلم The Irishman 2019 با لینک مستقیم)

۹. هالیدیت (دانلود فیلم Holidate 2020 با لینک مستقیم)

۱۰. آشیانه (دانلود فیلم The Nest 2020 با لینک مستقیم)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید