news-background
news-background

برترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۳۹۹/۲/۱۹

فیلم «آزادسازی» نت‌فلیکس با بازی «کریس همسورث»، «دیوید هاربر» و «گلشیفته فراهانی» برای سومین هفته متوالی در صدر جدول پربیننده‌ترین فیلم‌های ۳۰نما قرار گرفت. این فیلم اکشن توسط «سم هارگریو» کارگردانی شد که در فیلم‌های «کاپیتان آمریکا» با برادران روسو همکاری کرده بودند. روسوها تهیه‌کنندگان این فیلم نیز بودند و هفته‌ی گذشته تأیید کردند قسمت دوم را با همکاری همسورث خواهند ساخت.

«پرندگان شکاری» دی‌سی و برادران وارنر هفته‌ی گذشته با کیفیت‌های بلو-ری عرضه شد و در رده‌ی دوم ایستاد. «سونیک خارپشت» پارامونت در جایگاه سوم قرار گرفت و «پلتفرم» نت‌فلیکس چهارم شد. فیلم «جنتلمن‌ها» به کارگردانی «گای ریچی» و اکشن «بلادشات» با بازی «وین دیزل» نیز به ترتیب رتبه‌های پنجم و ششم را از آن خود کردند.

«آموزش نادرست» با بازی «هیو جکمن» و «الیسون جنی» که اخیراً از شبکه‌ی HBO پخش شده این هفته در رده‌ی هفتم جای گرفت. «چاقوکشی» فیلم معمایی «رایان جانسون» با ستارگانی چون «کریس اوانز» و «دنیل کرگ» همچنان یکی از پربیننده‌ترین عناوین ۳۰نماست و این هفته رده‌ی هشتم را تصاحب کرده است. انیمیشن «لیگ عدالت تاریک: جنگ آپوکالیپس» هم که براساس شخصیت‌های دی‌سی ساخته و در روزهای گذشته توسط برادران وارنر عرضه شده رتبه‌ی نهم را در اختیار گرفته است. فیلم جنگی «۱۹۱۷» به کارگردانی «سم مندز» نیز مانند هفته‌ی گذشته در جایگاه دهم ایستاد.

۱۰ فیلم برتر هفته:

۱. آزادسازی (دانلود فیلم Extraction با لینک مستقیم)

۲. پرندگان شکاری (دانلود فیلم Birds of Prey با لینک مستقیم)

۳. سونیک خارپشت (دانلود فیلم Sonic the Hedgehog با لینک مستقیم)

۴. پلتفرم (دانلود فیلم The Platform با لینک مستقیم)

۵. جنتلمن‌ها (دانلود فیلم The Gentlemen با لینک مستقیم)

۶. بلادشات (دانلود فیلم Bloodshot با لینک مستقیم)

۷. آموزش نادرست (دانلود فیلم Bad Education با لینک مستقیم)

۸. چاقوکشی (دانلود فیلم Knives Out با لینک مستقیم)

۹. لیگ عدالت تاریک: جنگ آپوکالیپس (دانلود فیلم Justice League Dark: Apokolips War با لینک مستقیم)

۱۰. ۱۹۱۷ (دانلود فیلم 1917 با لینک مستقیم)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید