news-background
news-background

برترین سریال‌های ۳۰نما – آبان ماه ۱۳۹۹

سریال «گامبی وزیر» با بازی «آنیا تیلور جوی» که یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های نت‌فلیکس در سال ۲۰۲۰ است، در حالی که اواخر اکتبر منتشر شده، در آبان ماه گذشته در رتبه‌ی اول برترین عناوین تلویزیونی ۳۰نما جای گرفت. این درام از «راتن تومیتوز» امتیاز ۱۰۰ درصد دریافت کرده، اما به علت نگاه سهل‌انگارانه به مسئله‌ی تبعیض جنسیتی با انتقاداتی مواجه شده است.

سریال «مندلوری» شبکه‌ی دیزنی+ که پخش فصل دوم آن به تازگی آغاز شده و اپیزود چهارم آن این هفته منتشر شده، در رده‌ی دوم برترین سریال‌های یک ماه اخیر قرار دارد. در این اپیزودهای پخش شده تاکنون شخصیت‌های محبوبی چون «بوبا فت» و «بو-کاتان» دیده شده‌اند.

سریال «درماندگی» با بازی «نیکل کیدمن» و «هیو گرنت» دیگر عنوان پربیننده‌ی این ماه است که رتبه‌ی سوم را از آن خود کرده. پخش این مینی‌سریال هم اواخر اکتبر از اچ‌بی‌او آغاز شده و تا این لحظه از «راتن تومیتوز» امتیاز ۷۵ درصد دریافت کرده است. کیدمن ترانه‌ی تیتراژ آغازین این سریال را خوانده است.

«نیروی اهریمنی او» محصول مشترک بی‌بی‌سی و اچ‌بی‌او این ماه در رتبه‌ی چهارم ایستاده. پخش فصل دوم این سریال فانتزی با بازی «دفنی کین»، «روث ویلسون»، «جیمز مک‌آووی» و «لین مانوئل میراندا» از ۸ نوامبر در بریتانیا و ۱۶ نوامبر در آمریکا آغاز شده است. اپیزود اول سریال ۵.۶۴ میلیون بیننده را پای بی‌بی‌سی نشانده، در حالی که ۰.۲۲ میلیون بیننده آمریکایی آن را از اچ‌بی‌او دیده‌اند. اپیزودهای بعدی این سریال به صورت هفتگی و با اختلاف یک هفته در بریتانیا و آمریکا روی ایر می‌روند.

سریال «فارگو» شبکه‌ی اف‌اکس که فصل چهارم آن به‌تازگی روی ایر رفته این ماه در رتبه‌ی پنجم ایستاده است. «کریس راک» بازیگر نقش اول این فصل است که از «راتن تومیتوز» امتیاز امتیاز ۹۲ درصد منتقدین و ۸۴ درصد مخاطبین دریافت کرده است.

سریال سیت‌کام «دوستان» همچون چندین ماه اخیر در میان ۱۰ عنوان برتر تلویزیونی دیده می‌شود. هفته‌ی گذشته «متیو پری» بازیگر سابق این سریال اعلام کرد که فیلمبرداری ویژه‌برنامه‌ی این سریال قرار است در ماه مارس آینده انجام شود.

سریال «ما همینیم» شبکه‌ی ان‌بی‌سی که پخش فصل پنجم آن از ۲۷ اکتبر آغاز شده، به رتبه‌ی هفتم رسیده است. اپیزودهای اول و دوم این سریال به صورت همزمان پخش شده و قسمت‌های بعدی به صورت هفتگی در حال پخش است. قسمت چهارم از فصل پنجم ۱۷ نوامبر روی ایر رفته است.

سریال «فراطبیعی» شبکه‌ی سی‌دابلیو که به‌تازگی به پایان راه رسید، این ماه رتبه‌ی هشتم را از آن خود کرده و سریال انیمیشن «مرد خانواده» فاکس در نهمین رده‌ی جدول ایستاده است. سریال «تاریک» نت‌فلیکس نیز که با فصل سوم به اتمام رسید، دهمین رتبه‌ی ماه را در اختیار گرفته است.

 

۱۰ سریال برتر ۳۰نما در یک ماه گذشته:

 

۱. گامبی وزیر (دانلود سریال The Queen’s Gambit 2020 با لینک مستقیم)

۲. مندلوری (دانلود سریال The Mandalorian 2019 با لینک مستقیم)

۳. درماندگی (دانلود سریال The Undoing 2020 با لینک مستقیم)

۴. نیروی اهریمنی او (دانلود سریال His Dark Materials 2019 با لینک مستقیم)

۵. فارگو (دانلود سریال Fargo 2014 با لینک مستقیم)

۶. دوستان (دانلود سریال Friends 1994 با لینک مستقیم)

۷. ما همینیم (دانلود سریال This Is Us 2016 با لینک مستقیم)

۸. فراطبیعی (دانلود سریال Supernatural 2005 با لینک مستقیم)

۹. مرد خانواده (دانلود سریال Family Guy 1998 با لینک مستقیم)

۱۰. تاریک (دانلود سریال Dark 2017 با لینک مستقیم)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید