news-background
news-background

پربیننده‌ترین سریال‌های ۳۰نما – بهمن ماه ۱۳۹۹

سریال ابرقهرمانی «وانداویژن» مارول و دیزنی که اپیزود هفتم از فصل اول آن جمعه گذشته از دیزنی+ روی ایر رفته، بهمن ماه امسال در صدر جدول پربیننده‌ترین عناوین تلویزیونی ۳۰نما قرار گرفته است. این سریال که ابتدا پخش هفتگی آن با انتقاداتی مواجه شد، اولین پروژه‌ی مارول در فاز چهارم «دنیای سینمایی مارول» است و یک هفته پس از پخش اپیزود نهم و پایانی‌اش، سریال ابرقهرمانی دیگری به نام «فالکن و سرباز زمستان» از دیزنی+ روی ایر می‌رود.

«فالکن و سرباز زمستان» قرار بود اولین عنوان تلویزیونی مارول در دیزنی+ باشد و پیش از «وانداویژن» پخش شود، اما پاندمی سبب طولانی‌تر شدن فیلمبرداری آن شد و در نهایت به ماه مارس منتقل شد. مارول در حال تولید چندین پروژه‌ی تلویزیونی دیگر از جمله «شاهین‌چشم» با بازی «جرمی رنر» و «هیلی استنفیلد»، «لوکی» با بازی «تام هیدلستون»، «شوالیه ماه» با بازی «اسکار آیزک»، و بسیاری دیگر است.

رتبه‌ی دوم ماه گذشته به «حمله به تایتان‌ها» اختصاص پیدا کرد و سریال فرانسوی «لوپن» نت‌فلیکس به رده‌ی سوم رسید. کمدی «بی‌شرم» شوتایم چهارم شد و «وایکینگ‌ها» رتبه‌ی پنجم را در اختیار گرفت. سریال «عالیجناب» شوتایم با بازی «برایان کرانستون» در نقش یک قاضی دیگر عنوان جدید ماه بهمن بود که در جایگاه ششم ایستاد.

سریال «ما همینیم» شبکه‌ی ان‌بی‌سی در یک ماه گذشته رده‌ی هفتم را از آن خود کرده، در حالی که «گامبی وزیر» نت‌فلیکس به رتبه‌ی هشتم رسیده است. سریال‌های کمدی «دوستان» و «اداره» نیز به ترتیب رده‌های نهم و دهم پربیننده‌ترین عناوین را کسب کرده‌اند.

 

پربیننده‌ترین سریال‌های ۳۰نما در یک ماه گذشته:

  ۱. وانداویژن (WandaVision 2021) ۲. حمله به تایتان‌ها (Attack on Titan 2013) ۳. لوپن (Lupin 2021) ۴. بی‌شرم (Shameless 2011) ۵. وایکینگ‌ها (Vikings 2013) ۶. عالیجناب (Your Honor 2020) ۷. ماه همینیم (This Is Us 2016) ۸. گامبی وزیر (The Queen’s Gambit 2020) ۹. دوستان (Friends 1994) ۱۰. اداره (The Office 2005)  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید