news-background
news-background

نومی راپاس نیز در "Alien: Covenant" حضور خواهد داشت

واقعا گذشت زمان باعث چه تغییراتی که نمیشود.در ماه فوریه ریدلی اسکات بر حضور نداشتن نومی راپاس در فیلم جدیدش یعنی "Alien: Covenant"   تاکید فراوانی داشت؛و اکنون گزارشی از Deadline نشان میدهد که به طور قطع قرار است نومی راپاس در این فیلم حضور داشته باشد.

Noomi Rapace Hair Cut

اجازه دهید یادواری کوتاهی راجب عنوان قبلی اسکات داشته باشیم.راپاس درسال 2012 به عنوان دکتر الیزابت شاو در فیلم "Alien Prometheus" حضور پیدا کرد و او را میتوان تنها انسانی که زنده از ان عنوان بیرون امد نام برد،و پس از ان انتظاری که میرود این است که در عنوان بعدی و دنباله بعدی او را ببینیم و اینگونه خواهد بود که نام  فیلم جدید نیز معنا پیدا میکند : "بازگشت بیگانه:میثاق" .

اما بعد از مدتی خبرهایی مبنی بر بازی کاترین واترستون به عنوان ستاره فیلم جدید منتشر شد و انطور که به نظر می امد شاو اصلا نقشی در عنوان جدید نداشت.اکنون شاید نویسندگان قلبشان به تپش افتاده است یا به وجود شخصیتی مثل شاو احساس نیاز کرده اند.کسی نمیداند پشت پرده چه میگذرد. (اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید)

به هر حال،درحال حاضر و با توجه به گزارشات Deadline اکنون راپاس در استرالیا است و در حال  فیلمبرداری برای صحنه های خالی این فیلم؛این خبر بدون شک برای طرفداران  بسیار جالب است،اما در مورد اسکات شاید داستان اینگونه نباشد.

فیلمبرداری این عنوان در تمام طول تابستان ادامه خواهد داشت وبرخی از بازیگران ان عبارتند از بیلی کرودامپ، دنی مک براید و دمیان اژدرسانان،واترستون و راپاس."Alien: Covenant"  قرار است در تابستان 2017 منتشر شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید