news-background
news-background

اولین تصاویر از فصل چهارم سریال The Crown

نت‌فلیکس اولین تصاویر از فصل چهارم سریال «تاج» (دانلود سریال The Crown با لینک مستقیم) را منتشر کرد. در این تصاویر ستارگانی چون «الیویا کولمن» در نقش «ملکه الیزابت» دیده می‌شود که جانشین «کلر فوی» بازیگر این نقش در فصل سوم شده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

داستان فصل چهارم سریال در دهه‌ی ۱۹۷۰ روی می‌دهد وقتی که الیزابت می‌کوشد عروسی برای «پرنس چارلز» ۳۰ ساله با بازی «جاش اوکانر» پیدا کند. سریال علاوه بر این تنش‌های میان «مارگارت تاچر» با بازی «جیلین اندرسون» و ملکه را نیز به تصویر خواهد کشید وقتی که نخست وزیر کشور را وارد «جنگ فالکلند» می‌کند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«اما کورین» در فصل چهارم نقش «پرنسس دایانا» را بازی می‌کند که محبوبیتش در نزد مردم بریتانیا یکی دیگر خطوط داستانی فصل جدید است. افزون بر او، «هلنا بونهام کارتر» در نقش «پرنسس مارگارت»، «توبایاس مکنزی» در نقش «دوک ادینبرگ»، «ارین دورتی» در نقش «پرنسس آن»، «امرالد فنل» در نقش «کامیلا پارکر بولز»، و «ماریون بیلی» در نقش «ملکه مادر» بازی می‌کنند.

فیلمبرداری فصل چهارم «تاج» به نویسندگی «پیتر مورگان» در آغازین روزهای پاندمی کرونا در ماه مارس به پایان رسید. مورگان اخیراً اعلام کرد که هواداران پس از پخش فصل چهارم برای اپیزودهای جدید باید دست کم دو سال منتظر بمانند زیرا فصل پنجم تا سال ۲۰۲۲ پخش نخواهد شد. در فصل بعدی «ایملدا استاونتن» جانشین کولمن خواهد شد و «الیزابت دبیکی» در فصل پنجم و ششم نقش «پرنسس دایانا» را بازی می‌کند. مورگان پیش‌تر اعلام کرده بود که سریال «تاج» با فصل پنجم به پایان می‌رسد، اما سپس تغییر عقیده داد و گفت فصل ششم فصل پایانی سریال خواهد بود.

فصل چهارم «تاج» ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان ماه ۱۳۹۹) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید