news-background
news-background

اولین تصاویر از سریال Hollywood «رایان مورفی»

«هالیوود» به نویسندگی مورفی و همکار همیشگی‌اش «ایان برنان» داستانی در مورد گروهی از بازیگران و فیلمسازان در سال‌های پس از جنگ جهانی دوم روایت می‌کند.

«هالیوود» (دانلود سریال Hollywood با لینک مستقیم) تازه‌ترین اثر «رایان مورفی» برای نت‌فلیکس در ماه می منتشر خواهد شد و به نظر می‌رسد که یکی از مدعیان کسب جایزه‌ی امی باشد. این سریال به نویسندگی مورفی داستانی در مورد گروهی از فیلمسازان و بازیگران در سال‌های پس از وقوع جنگ جهانی دوم در هالیوود روایت می‌کنند.

بازیگران فیلم شامل «دیوید کورنسوت» از سریال «سیاستمدار» (The Politician) و «دارن کریس» از «شادی» (Glee) می‌شود که سابقه‌‌ی همکاری با مورفی را داشته‌اند. «سامارا ویوینگ»، «دیلن مک‌درمات»، «هالند تیلور» و «پتی لوپون» دیگر بازیگران این مجموعه‌اند. «جنت ماک» نویسنده و کارگردان هالیوود می‌گوید: «در حالی که زمان حال وحشتناک است و آینده مبهم، ما به گذشته رو کرده‌ایم تا از ناگفته‌های تاریخی برای روایت داستان‌های الهام‌بخش فرضی پرده‌برداری کنیم: چه می‌شد اگر چند خارجی فرصت پیدا می‌کردند داستان‌های خودشان را بازگو کنند؟ چه می‌شد اگر فردی که بر مسند قدرت می‌نشست یک زن می‌بود؟ یا نویسنده مردی سیاهپوست می‌بود؟ چه می‌شد اگر قهرمان قصه زن می‌بود؟ قهرمان نمایش همجنسگرا می‌بود؟ و چه می‌شد اگر همگی آن‌ها به اتاق تصمیم‌گیری دعوت می‌شدند بی‌آنکه بخواهند خود را جور دیگری نشان دهند و پیروزمندانه خارج شوند؟»

اینکه چنین فرضیاتی چگونه در سریال به تصویر کشیده شده زمان مشخص خواهد کرد اما روش نسبتاً جدیدی برای روایت یک داستان در مورد هالیوود است. به نظر می‌رسد که سریال «هالیوود» با فیلم‌هایی چون «لا لا لند» و «محرمانه لس‌آنجلس» متفاوت و خصوصیاتی که معمولاً مستندها نقل می‌کنند وجود نداشته باشد.

مورفی «سارا اولین» طراح لباس «داستان ترسناک آمریکایی» را برای «هالیوود» با خود همراه کرده و نتیجه‌ی کارش در تصاویر منتشر شده از سریال مشهود است. سریال «هالیوود» ۱ می (۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹) از نت‌فلیکس پخش می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید