news-background
news-background

اولین تصاویر از «آیا کش» در فصل دوم The Boys

آمازون از اولین تصویر رسمی از شخصیت «استورم‌فرانت» با بازی «آیا کش» در فصل دوم سریال «پسران» (دانلود سریال The Boys با لینک مستقیم) رونمایی کرد. شبکه دو تصویر جدید را از طریق مجله‌ی «اینترتینمنت ویکلی» منتشر کرده است. استورم‌فرانت توانایی کنترل آب و هوا را دارد اما این نام از سوی دیگر از نوع شخصیت او در سریال گواهی می‌دهد.

کش در مصاحبه با مجله می‌گوید: «به نظر من استورم‌فرانت مانند یک بمب هسته‌ای که در گروه «هفت» منفجر می‌شود. شاید بمب هسته‌ای واژه‌ی درستی نباشد. ما در چرنوبیل به سر می‌بریم. این بهتر است. فکر می‌کنم آمده تا گروه را روی هوا ببرد. او آمده تا تفکر ابتدایی تشکیل گروه را احیا کند... و می‌تواند یک فمینیست باشد. او یک زن توانمند است.»

نسخه‌ی تلویزیونی «استورم‌فرانت» تغییر جنسیت داده است. این شخصیت در کتاب‌های کامیک به نویسندگی «گرت انیس» و «دریک رابرتسون» یک مرد است که از «ثور» مارول و «شزم» دی‌سی الهام گرفته شده.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

کش می‌گوید او اولین شخصیت سریال است که در مقابل «هوم‌لندر» می‌ایستد: «[هوم‌لندر] به هراس‌ انداختن در دل همه عادت دارد. [استورم‌فرانت] جفت اوست. این بدان معنا نیست که قدرت‌های «هوم‌لندر» را درک نمی‌کند، اما قصد دارد او را به چالش بکشد. در نهایت، به نظر من پویایی میان این دو وحشتناک بوده و شخصیت‌ «هوم‌لندر» را تغییر می‌دهد.»

کش در ادامه می‌گوید: «در ابتدای فصل از او یک تصور خواهید داشت اما سپس جنبه‌های دیگر شخصیتش را کشف می‌کنید. چند باری پیش می‌آید که به عنوان مخاطب او را درک می‌کنید و یا با آنچه می‌گوید موافقید. به نظر من این دو خطرناک‌ترین‌اند.»

«جک کوید» ستاره‌ی دیگر سریال نیز در مورد حوادث فصل دوم می‌گوید: «هیچ‌کس آمادگی فصل دوم را ندارد. دیوانه‌وار است. باید بگویم که مقیاسش بسیار عظیم‌تر شده. فکر می‌کنم از لحاظ لحظات دیوانه‌وار که بیننده‌ را بهت‌زده می‌کند از فصل اول فراتر رفته باشیم. در این فصل کارهایی کرده‌ام که برای اولین بار در دوران بازیگری‌ انجام داده‌ام و احتمالاً از این به بعد هرگز انجام نخواهم داد. نمی‌توانم چیزی در موردش بگویم اما وقتی آن را ببینید متوجه منظورم می‌شوید.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ۰۲:۲۲

بی صبرانه منتظرم.

نمایش اسپویل