news-background
news-background

تریلر جدید Spiral: «کریس راک» و «ساموئل ال. جکسون» چندگانه Saw را احیا می‌کنند

چندگانه‌ی ترسناک «اره» با همکاری راک و جکسون بازگشته است.

چندگانه‌ی ترسناک «اره» (Saw) با فیلم «اسپایرال» (Spiral) برای نهمین بار به سینما بازمی‌گردد. تریلر جدید این فیلم با بازی «کریس راک» و «ساموئل ال. جکسون» نشان می‌دهد که داستان از ژانر وحشت فاصله می‌گیرد و به سمت آثاری مانند «هفت» (Seven) «دیوید فینچر» متمایل می‌شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«مکس مینگلا»، «ماریسول نیکلز» و «زویی پالمر» دیگر بازیگران و «درن لین بوسمن»‌ کهنه‌کار کارگردان فیلم است که سابقه‌ی نویسندگی «اره ۲» (Saw II» و کارگردانی «اره ۳» (Saw III) و «اره ۴» (Saw IV) را دارد. نگارش «اسپایرال» به «جاش استالبرگ» و «پیتر گلدفینگر» سپرده شده که سابقه‌ی نوشتن فیلمنامه‌ی «جیگ‌سا» (Jigsaw) را دارند.

در خلاصه داستان «اسپایرال» آمده است: «یک ذهن سادیستی نابغه در «اسپایرال»، که بخش تازه‌ای از کتاب «اره» است، نوع پیچیده‌ای از عدالت را افشا می‌کند. یک مأمور پلیس کهنه‌کار و معتبر (جکسون)، کارآگاه عجول «ایزیکیل بنکس» (راک) و همکار تازه‌کارش (مینگلا) وظیفه‌ی رسیدگی به پرونده‌ی قتل‌های وحشتناکی را دارند که گذشته‌ی دردناک شهر را یادآوری می‌کند. ایزیکیل ناخواسته خود را گرفتار در یک معمای چند لایه و در مرکز بازی نفرت‌انگیز یک قاتل می‌بیند.»

چندگانه‌ی سینمایی «اره» در سال ۲۰۰۴ و با فیلمی که «جیمز وان» کارگردانی کرد آغاز شد. آن فیلم در حالی به فروش ۱۰۳ میلیون دلاری رسید که با بودجه‌ی ۱ میلیون دلاری تولید شده بود. از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰ هر سال یک فیلم از این چندگانه اکران شد تا اینکه در سال ۲۰۱۷ با «جیگ‌سا» ادامه پیدا کرد. قسمت دوم «اره» با ۸۷ میلیون دلار پرفروش‌ترین دنباله‌ی چندگانه در آمریکاست.

فیلم «اسپایرال» برای اکران در حین پاندمی با موانع بسیاری مواجه بود. این فیلم ابتدا قرار بود اکتبر سال ۲۰۲۰ اکران شود اما به ۱۵ می آن سال موکول شد. با شروع پاندمی، استودیوی لاینزگیت اکران این فیلم را تا ۲۱ می ۲۰۲۱ به تعویق انداخت. اما در حال حاضر قرار است این دنباله در تاریخ ۱۴ می روی پرده برود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید