news-background
news-background

انتقاد منبع الهام فیلم The Bling Ring از «اما واتسون»؛ «زندیا» می‌توانست انتخاب بهتری باشد

«الکسیس هینس» می‌گوید ترجیح می‌دهد «زندیا» در فیلمی بر اساس فعالیت‌های غیرقانونی‌اش نقش او را بازی کند.

از اکران فیلم «حلقه بلینگ» (دانلود فیلم The Bling Ring با لینک مستقیم) توسط استودیوی A24 بیش از هفت سال می‌گذرد. «اما واتسون» در این فیلم نقش شخصیت «نیکی مور» را بازی کرد که از «الکسیس هینس» الهام گرفته شده بود، یک «ولی گرل» شهرت-طلب که به سرقت از منازل سلبریتی‌هایی چون «پاریس هیلتون» و «لینزی لوهان» شناخته می‌شد. هینس به تازگی در مصاحبه‌ای زنده در اینستاگرام حاضر شده و از فیلم «حلقه‌ی بلینگ» گفته است. هینس می‌گوید نه تنها فیلم را ندیده، بلکه حتی از انتخاب واتسون برای بازی راضی نیست. واتسون فعالیت‌های هینس را محکوم کرده بود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

هینس می‌گوید: «مشکلی که داشتم با اظهاراتی بود که [واتسون] در مورد من کرد و نقشی که بازی کرد علی‌رغم اینکه می‌دانست من مجرم شناخته شده‌ام... یعنی مسئله‌ی هروئین و اعتیاد به مواد مخدر درز کرده بود. من در آن زمان وقتی فیلم را می‌ساختند تحت بازپروری بودم.»

او ادامه می‌دهد: «به نظر من [واتسون] چیزی گفت با این مضمون که «این دختر خلاصه‌ی چیزی است که من با آن مخالفم و او تهوع‌آور است»، در حالی که در آن مقطع با آزار جنسی در دوران کودکی کنار می‌آمدم و یک معتاد هروئین کامل بودم.»

واتسون در سال ۲۰۱۳ در مصاحبه با مجله‌ی GQ گفته بود که شخصیت او در «حلقه‌ی بلینگ» تمام چیزی است که او با آن مخالف است، «او سطحی، مادی‌گرا، مغرور، و بی‌اخلاق است. او تمامی این خصوصیات را دارد و من از او متنفرم. چطور باید نقش شخصیتی را بازی کرد که او نفرت دارید؟ اما من جذابیت‌هایی را در این کار یافتم و جنبه‌های به کلی جدیدی در مورد این حرفه و اینکه یک بازیگر چه چیزی می‌تواند باشد کشف کردم.»

هینس می‌گوید هرگز «حلقه‌ی بلینگ» را ندیده و نخواهد دید چرا که آن فصل از زندگی او به پایان رسیده. در زمان دستگیری هینس، او در حالی فیلمبرداری سریال ریلیتی «پرتی وایلد» (Pretty Wild) برای شبکه‌ی E! بود. این سریال یک فصل روی ایر رفت و شامل اپیزودهایی در مورد محاکمه‌ و دوران حبس او می‌شد. هینس به جرم ارتکاب سرقت ۱۸۰ روز به زندان رفت و ۶۰۰ هزار دلار جریمه‌ی نقدی شد. او می‌گوید انتخاب برای بازی در فیلم می‌توانست انتخاب بسیار بهتری باشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید