news-background
news-background

«اسکات رودین» تهیه‌کننده نامزد اسکار به نژادستیزی و جنسیت‌ستیزی در محیط کاری متهم شد

بنیان‌گذار استودیوی آناپورنا می‌گوید: «همچون هاروی [واینستین]، افراد زیادی از صحبت در مورد او می‌ترسیدند.»

 

به دنبال انتشار گزارش افشاگرانه‌ی «هالیوود ریپورتر» در مورد سابقه‌ی طولانی «اسکات رودین» در بدرفتاری، «مگان الیسون» تهیه‌کننده‌ی سینما و بنیان‌گذار استودیوی آناپورنا پیکچرز در شبکه‌های اجتماعی این تهیه‌کننده را به «بدررفتاری، نژادستیزی، و جنسیت‌ستیزی» در محیط کاری متهم کرده است. الیسون و رودین در فیلم «شهامت واقعی» (True Grit) برادران کوئن با یکدیگر همکاری کرده بودند. رودین تهیه‌کننده‌ی این پروژه‌ی نامزد اسکار بود.

الیسون در صفحه‌ی توییتر خود می‌نویسد: «این مقاله‌ی [هالیوود ریپورتر] تنها گوشه‌ای از بدرفتاری، نژادستیزی، و جنسیت‌ستیزی رودین را آشکار می‌کند. همچون هاروی [واینستین]، افراد زیادی از صحبت در مورد او می‌ترسیدند زیرا او فردی کینه‌جو است و از دروغ گفتن بیمی ندارد.»

الیسون سابقه‌ی همکاری با واینستین را نیز دارد و در فیلم‌هایی چون «یاغی» (Lawless) و «مرشد» (The Master) با این تهیه‌کننده‌ی بدنام و متهم با آزارهای جنسی بسیار که در زندان به سر می‌برد همکاری کرده است. این اولین بار نیست که الیسون رفتارهای رودین را محکوم می‌کند. در سال ۲۰۱۴ وقتی ایمیل‌های محرمانه‌ی سونی درز کرد، واینستین الیسون را «یک روانی مبتلا به اختلال دو قطبی ۲۸ ساله» خوانده بود. الیسون قصد داشت در تولید فیلم «استیو جابز» (Steve Jobs) سونی مشارکت کند. رودین در ایمیل درز شده گفته بود که الیسون برای بلند کردن پروژه از زمین باید دارو مصرف کند.

الیسون در توییتر می‌نویسد: «یک روانی ۲۸ ساله متبلا به اختلال دو قطبی؟ بیشتر فکر می‌کردم که یک انسان عجیب باشم [تا یک روانی].»

در گزارش «هالیوود ریپورتر» آمده است که چندین تن از کارمندان رودین جزئیات دقیقی از بدرفتاری‌های او را شرح داده‌اند. از جمله این بدرفتاری‌ها، خرد کردن یک رایانه در دست یک منشی و زخمی کردن او، و پرتاب اشیائی چون صندلی به سمت همکاران و سپس اخراج کردن آن‌ها ذکر شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید