news-background
news-background

اسپین‌آف The Book Of Boba Fett برای دیزنی+ در اپیزود پایانی Mandalorian تأیید شد

پیش‌تر گزارش شده بود که اسپین‌آف «بوبا فت» در شبکه‌ی دیزنی+ به تولید می‌رسد، اما لوکاس‌فیلم هفته‌ی گذشته در رویداد «روز سرمایه‌گذاران دیزنی» از این پروژه رونمایی نکرد. با این حال، در انتهای اپیزود پایانی فصل دوم سریال «مندلوری» (The Mandalorian) که پنجشنبه شب روی ایر رفت، سرانجام تأیید شد که این اسپین‌آف «کتاب بوبا فت» (The Book of Boba Fett) نام دارد و دسامبر سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در اپیزود پایانی فصل دوم «مندلوری» شخصیت «بیب فورتونا»، همکار قدیمی «جابا» دیده شد که در کاخش روی تخت سلطنت نشسته بود. «فنک» با بازی «مینگ-نا ون» وارد شد و به تمامی مخلوقات اطراف او تیراندازی کرد. سپس بوبا وارد شد. بیب گفت: «بوبا، تصور می‌کردم مرده‌ای!» بوبا آن‌گاه به سمتش تیراندازی می‌کند و او را از پا درمی‌آورد و تاج‌وتخت را به تصرف درمی‌آورد.

هفته‌ی گذشته، «کریم دنیل» مدیر پخش رسانه و سرگرمی دیزنی گفته بود که دیزنی+ در سال‌های آینده ۱۰ سریال مارول، ۱۰ سریال «جنگ ستارگان» و ۱۵ عنوان انیمیشن و لایو-اکشن پیکسار پخش خواهد کرد. در آن زمان تأیید شد که اسپین‌های «جنگ ستارگان» شامل «رنجرهای جمهوری جدید» (The Rangers of the New Republic) و «آسوکا تانو» (Ahsoka Tano) خواهند شد و «رزاریو داسن» نقش تانو را تکرار می‌کند.

این در حالی است که «جرمی بولاک» بازیگر بریتانیایی شخصیت «بوبا فت»، جایزه‌بگیر مندلوری در سه‌گانه‌ی اول «جنگ ستارگان» ۱۷ دسامبر در سن ۷۵ سالگی از دنیا رفت. «مارک همیل» بازیگر نقش «لوک اسکای‌واکر» در این چندگانه این بازیگر را یک «جنتلمن انگلیسی نمونه» خوانده است.     ماه گذشته «دیوید پروز» بازیگر نقش «دارث ویدر» نیز در سن ۸۵ سالگی درگذشته بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید