میدونستی برای دسترسی سریع و بدون فیلتر شکن میتونی از اپلیکیشن ویندوز و مک ۳۰نما استفاده کنی؟

دانلود برنامه

دانلود فیلم Contempt 1963 (تحقیر) به‌همراه تماشای آنلاین

دانلود فیلم Contempt 1963 (تحقیر) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین
پخش آنلاین
  • English Excerpt
خلاصه داستان

«پاول جاول» باید فیلمنامه ای برای فیلم کارگردانی به نام «فیتز لنگ» بنویسد، اما در این بین رابطه او و همسرش بهم میخورد ...

Screenwriter Paul Javal's marriage to his wife Camille disintegrates during movie production as she spends time with the producer. Layered conflicts between art and business ensue.

اضافه شدن انکود جدید ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۲:۵۷
اضافه شدن پخش آنلاین ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۳۶
دانلود
زیرنویس
لینک‌های 

دانلود فیلم تحقیر ۱۹۶۳ با زیرنویس فارسی

480p 720p 1080p 2160p

کيفيت: BluRay 1080p

حجم: 4.48 GB

رزولوشن: 1920x1080

انکودر: nikt0

کيفيت: x265 BluRay 1080p

حجم: 3.48 GB

رزولوشن: 1918x824

انکودر: Tigole

توضیح: 10bit

کيفيت: BrRip 1080p

حجم: 1.72 GB

رزولوشن: 1904x816

انکودر: YIFY

کيفيت: BrRip 720p

حجم: 949.58 MB

رزولوشن: 1280x548

انکودر: YIFY

کيفيت: BrRip 720p

حجم: 900.05 MB

رزولوشن: 1280x544

انکودر: MkvCage

زبان: فارسی

کیفیت: تمام کیفیت ها

زبان: انگلیسی

کیفیت: تمام کیفیت ها

ارسال دیدگاه جدید

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربریتان شوید یا عضو سایت شوید.

دیدگاه های ارسال شده

goliam پروفایل 20 خرداد 1399
پاسخ به دیدگاه

چه تریلر متفاوتی

نمایش دیدگاه
Oulipo پروفایل 22 مهر 1398
پاسخ به دیدگاه

بر کسی پوشیده نیست که سینمای موسوم به موج نوی فرانسه خود را علنی مرهون سینمای آمریکا می‌دانند و اشاره گدار را نباید به‌حساب تمایل ناخودآگاه او به کاپیتالیسم آمریکایی و تناقض‌اندیشی‌اش گذارد.
سرمایه‌داری هم تا وقتی به هیئت هیولای همه‌چیزخوار درنیامده باشد و نیازهای اساسی و واقعی (نه نیازهای مصنوعی مانند بخش عظیمی از فناوری‌های مصرفیِ زندگی روزمره) را مرتفع کند، بی‌شک دستاوردی محسوب می‌شود.
منظور شما از “خروجی” دقیقا چیست؟

نمایش دیدگاه
Oulipo پروفایل 22 مهر 1398
پاسخ به دیدگاه

و این‌که گدار در دوره‌ای که از فیلم “سرباز کوچولو” آغاز می‌شود تا اواخر دهه 60 به‌دنبال سینمایی است که سیاست در آن جایگاهی برجسته دارد و در سال‌های بعد سیاست به تاروپود آثارش نفوذ می‌کند و مانند آن سال‌ها به‌راحتی به چشم نمی‌آید.

نمایش دیدگاه
Oulipo پروفایل 22 مهر 1398
پاسخ به دیدگاه

بله موافقم. در شکنندگی و محکوم به شکست بودن هر نگرش ناپخته و یک‌سونگری شکی نیست. این دست نگرش‌ها بیش از آن‌که حاصل سنجش عمیق با تکیه بر پرسپکتیو تاریخی باشند، جرقه‌هایی هستند که از شوروحال ناگهانی لحظات تاریخی خاص زاده می‌شوند.
صدالبته جدال میان انسان‌گرایی و ضدانسان‌گرایی (اومانیسم و پاداومانیسم) humanism vs. antihumanism و جایگاه اراده فردی در تعیین روند تاریخ هم‌چنان ادامه دارد. و این‌که تجارب تلخ رویارویی‌های سیاسی-اجتماعی میان نگرش‌های متضاد همیشه به بدبینی و از میان رفتن امید به اصلاح دامن زده است.
و همیشه باید هر پدیده را به‌فراخور تاریخ وقوع آن پدیده سنجید.
با این تفاسیر، دهه شصت دهه شوریدن علیه قدرت‌هایی است که “جهان‌خوار” می‌خوانندشان و پربیراه نبود چنین لفظی. پس از تجربه جنگ دوم جهانی و چیرگی آمریکا تقریبا بدون هیچ هزینه‌ای نسبت به دیگر کشورهای درگیر، جنگ کره، جنگ ویتنام، چندین کودتا، … آمریکا به‌واقع نمودار ظلم جهانی بود و اگر در آن روزها به‌سر می‌بردیم شاید شما هم نظری هم‌سو با چپ‌های افراطی آن روزها می‌داشتید.
توصیه می‌کنم مستند Berkeley in 60s را تماشا کنید و اتفاقاتی که در آن دهه در خود آمریکا رخ می‌داده را هم ببینید. برخورد پلیسی با تمامی خیزش‌های هرچند صلح‌طلبانه در دل همان لیبرالیسم را تا همین امروز هم می‌توان دید.
و نباید از یاد برد که کاپیتالیسم نظامی خودترمیم‌گر است و هسته مرکزی اخلاقی و ایدئولوژیک ندارد. به‌همین دلیل می‌تواند با گردشی سریع جبهه مخالف را ببلعد و در خود هضم کند. همیشه باید به دام‌های گسترده این شکارگر پیر آگاه بود.
باید امیدوار بود و ماند اما واقعیت همیشه رنگ‌وبوی امید ندارد.

نمایش دیدگاه
Oulipo پروفایل 22 مهر 1398
پاسخ به دیدگاه

از فاصله‌گذاری برشتی تا فاصله‌گذاری گداری:
در سکانس تغییر رنگِ پوستِ کشیده‌ی بریژیت باردو به تک‌رنگ‌های مختلف، گدار با توسّل به رنگ، به لهجه‌ی صریحِ سینما، ما را به فیلم بودن آن‌چه می‌نگریم هشیار می‌سازد.
برشت نیز به مدد ابزار صحنه، نمایش بودن تئاتر و غیرواقعی بودن آن را به تماشاگر گوشزد می‌نماید.
هدف هر دو از جنبه‌های گونه‌گون (فکری، حسی، تجربی)، به‌هوش آوردن قوه قضاوت و سنجشِ مخاطب، و نجات دادن ذهن او از خمودگیِ خوابِ خوشِ دنیای فیلم است.
گدار از گذارِ پیچیدگی‌های ساختمان و جریانِ فیلم‌هایش، آگاهانه تماشاگر را به سیاسی‌ترین عملِ ممکن، یعنی سنجش (جوهر اندیشه)، رهنمون می‌کند.

نمایش دیدگاه
sabmirror پروفایل 15 اسفند 1397
پاسخ به دیدگاه

با شکلی متفاوت از سکوت
ایستاده‌ام، حرام می‌شوم
درون جاده‌ی اندوه
بی‌تو قدم می‌زنم

خوابیده در آغوشت خود را جمع می‌کنم
در اندوه غرق می‌شوم
مرگ بر دنیایی که در آن رهایم کردی
بر ردپاهایی که دنبال می‌کنم

آهای، …
آیا همیشه اینطور می‌ماند؟
چرا نمی‌آیی و مرا با خود نمی‌بری؟
و می‌دانم که بایستی می‌رفتی
خیالِ گذشته را می‌کنم
انعکاسی از سال‌هایی که ازشان گذشتیم

‌Blackfield – #Hello#

نمایش دیدگاه