دانلود مینی سریال Dexter: New Blood 2021 (دکستر: خون تازه) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Dexter: New Blood 2021

دکستر: خون تازه

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ ۱۱:۰۹

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

    فصل اول با کیفیت بلوری اضافه شد

  • ۲۳ دی ۱۴۰۰ ۰۲:۵۴

    اضافه شدن پخش آنلاین

    فصل اول قسمت دهم

فارسی

English

داستان فیلم 10 سال پس از گم شدن دکستر مورگان در چشم طوفان لورا اتفاق می افتد. او اکنون با نامی جعلی در شمال نیویورک، دور از خانه اصلی خود در میامی زندگی می کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ دی ۱۴۰۱ ۰۴:۳۸

نبینید و تمام...

نمایش اسپویل
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۷:۴۷

با دیدن این سریال متوجه میشیم یه پایان خوب و درخور با اسم یک سریال بزرگ(مث همین دکستر) چقدر میتونه مهم باشه تا قبل از قسمت آخر واقعا عالی بود همه چی اما قسمت آخر خیلی پایان بندی عجیب و ناجوری داشت خیلی بهتر ازینا میتونس باشه در کل 8 از 10 منصفانه س براش

نمایش اسپویل
۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۱:۲۳

بسیار عالی،فوق الأده

نمایش اسپویل
۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۰۱:۰۱

من بخاطر این فصل جدید دکستر نشستم از اول تمام اپیزودها رو دیدم و از لحظه لحظه اش لذت بردم. اما new blood ... واقعا فاصله داشت با سطح 8 فصل اول سریال. داستان خیلی سوراخ داشت. مری چطور و کی کشته شد؟ چرا هیچ اشاره ای به هانا نشد؟ من شخصا دوس داشتم چندتا فلش بک به بزرگ شدن هریسون میدیدم تا بیشتر با شخصیتش آشنا بشه بیننده. هم اینکه از اول حس میکردم مردن هانا با سرطان یه داستان الکی توسط خود هریسون بوده ولی حیف که هیچ اشاره بهش نشد و واقعا به همین سادگی نویسنده ها بیخیال هانا و بزرگ شدن هریسون شدن یه اپیزودش هست یک ربع همه دارن به هم کادوی کریسمس میدن! خندم گرفته بود این چیه دارم نگاه میکنم! دکستر اینطوری نبود اپیزود آخر هم سرهمبندی شده بود فقط، منطق تصمیم دکستر رو میتونم درک کنم که چرا این تصمیم رو گرفت بخصوص بعد اینکه گفت برای اولین باره دارم عشق رو میفهمم اما اجرا و همه چی خیلی ضعیف بود.

نمایش اسپویل
۲۶ فروردین ۱۴۰۱ ۲۲:۲۱

از طرفی خوشحالم که این سریال رو ساختن چون تماشای دوباره دکستر یک لذت منحصربفرد داره که هیچ سریالی نداره اما از طرفی ناراحتم چون نتونسته بودن خیلی خوب دربیارن کار رو! درسته خیلی بد نیست و رگه هایی از دکستری که عاشق بودیم هنوز زنده هست در این سریال اما فیلم نامه قوی نیست، اشتباهات بچگانه که از دکستر بعید هست وجود داره تو داستان و پایان بندیشم میتونست به مراتب بهتر باشه. دکستر سزاوار بهتر از اینها بود و پایانش میتونست فارغ از هپی یا سد اندینگ بودنش به مرااااتب حساب شده تر، با شکوه تر و جذاب تر باشه. البته بگم از دیدنش تاحدی لذت بردم اما سوتی های داستان و پایان بندی ضعیفش خورد تو ذوقم.

نمایش اسپویل
بیشتر