دانلود فیلم Mean Streets 1973 (خیابان‌های پایین شهر) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Mean Streets 1973

خیابان‌های پایین شهر

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ ۲۲:۴۱

    اضافه شدن انکود جدید

    PaHe

  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ ۱۳:۵۱

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

فارسی

English

محله ی «ایتالیای کوچک» نیویورک، سال ۱۹۷۳. چهار جوان آرزوی موفقیت در کسب و کار یا تبهکاری را در سر می پرورانند...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ شهریور ۱۴۰۲ ۰۵:۵۰

این دوستمون دو کامنت پایین تر کاملا درست میگه ، پنجاه دقیقه اول کیفیت تصویربرداری و صداگذاری به قدری فاجعست که خیلی وقت ها نمیشه تشخیص داد کدوم کاراکتر داره دیالوگ میگه!!! اما فیلم از نیمه دوم زمانی که کاراکتر ترسا وارد میشه جون میگیره و خودی نشون میده و به نظرم در مجموع قابل قبول بود... این اثر به زندگی در فضا و اتمسفر خیابان های پایین شهر نیویورک و محله ایتالیای کوچک که توسط مافیوسوها اداره میشه میپردازه و کاراکترهای چارلی و جانی بوی انعکاس همین محیط هستند که به لحاظ شخصیتی کاملا در تضاد با هم هستند و این تضادها و نحوه مواجهه با مسائل و چالش ها و برآیند این دو به شکلی ماهرانه توسط فیلمساز به تصویر کشیده شده... مارتین اسکورسیزی که خودش در همین خیابان ها بزرگ شده و رشد کرده به خوبی تونسته حس و حال زندگی در جایی که خودش از همون جا اومده رو به مخاطب نشون بده... نمره ی من به این فیلم 7.5 از 10.

نمایش اسپویل
۱ بهمن ۱۴۰۱ ۲۲:۱۵

در یک کلام شت

نمایش اسپویل
۷ آذر ۱۳۹۹ ۱۸:۵۱

تا الان 47 دقیقه از فیلم رو دیدم. این فیلم چرا اینقدر بی‌سر و ته‌ئه؟ فیلمبرداریش چرا اینجوریه؟ انگار صدا و تصویرشم هماهنگ نیست. خسته کننده بوده. من نمی‌دونم من مشکل دارم یا اینایی که میان از هر فیلمی تعریف و تمجید می‌کنن چی تو این فیلم دیدن؟ الان تو این 47 دقیقه کجای این فیلم هسجان‌انگیز بوده؟ هدف اسکورسیزی از ساختن این چی بوده؟ هر چی باشه کارگردانش Martin Scorsese . . . پس ارزش دیدن داره صد در صد یعنی چی چون اسکورسیزی ساخته صد در صد ارزش دیدن داره؟! من واقعا متعجب میشم اینجور نظرات رو می‌خونم! فیلم مزخرف مزخرفه دیگه یعنی چی کارگردانش اصن هر کی.

نمایش اسپویل
۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۲:۵۷

یکی از دلایلش اینه که این فیلم جز اولین فیلم های اسکورسیزی هست و اصلا قابل مقایسه با کار های بعدیش نیست ولی به عنوان یک کارگردان تازه وارد در اون سال ها واقعا خوب کار کرده ...

نمایش اسپویل
۲ بهمن ۱۳۹۹ ۱۶:۱۱

کسی حرف از هیجان نزده

نمایش اسپویل
۲۱ مهر ۱۳۹۹ ۲۳:۰۴

مزخرف ترین فیلم ...

نمایش اسپویل
۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ۲۳:۳۵

بسیار عالی و هیجان انگیز دمت گرم اسکورسیزی

نمایش اسپویل
بیشتر