تریلر فیلم زامبی We Bury the Dead
تریلر فیلم زامبی «ما مردگان را دفن میکنیم» (We Bury the Dead) با بازی «دیزی ریدلی» رونمایی شد. این فیلم به کارگردانی «زک هیلدیچ» در استرالیا فیلمبرداری شده و اولین بار پاییز سال گذشته در جشنواره ادلاید به نمایش درآمده است.
بازیگر «جنگ ستارگان» (Star Wars) در این فیلم نقش زنی را بازی میکند که پس از یک آزمایش فاجعهبار نظامی به تزمینیا سفر میکند تا همسرش را پیدا کند اما در این جستوجوی مرگبار باید زامبیها را از سر راه بردارد. دیگر بازیگران فیلم «مت ولان» (Narcos)، «برنتون تویتس» (Maleficent) و «مارک کولز اسمیت» (Beast of War) خواهند بود.
ریدلی قرار است نقش «ری» را در یک فیلم «جنگ ستارگان» جدید که داستانش ۱۵ سال پس از رویدادهای «ظهور اسکایواکر» (The Rise of Skywalker) قرار داده شده تکرار کند. او درباره فیلم جدید میگوید: «زک داستانی منحصربهفرد و وحشتناک درباره زامبیها خلق کرده و اینکه چگونه زندگان نزدیکانشان را پیدا میکنند. خوشحالم که در جان بخشیدن به این کابوس نقش داشتم و بیصبرانه منتظرم که دنیا این فیلم را ببیند.»
ورتیکال فیلم «ما مردگان را دفن میکنیم» را ۲ ژانویه ۲۰۲۶ اکران میکند.