شان بین در سریال Robin Hood شبکه MGM+ نقش داروغه ناتینگهام را بازی میکند
«شان بین» در سریال «رابین هود» (Robin Hood) شبکه امجیام+ نقش «داروغه ناتینگهام» را بازی میکند. این شخصیت یک استراتژیست جنگ، پدری مهربان و عموزاده «شاه هنری دوم» است. او نه تنها با یاغیان جنگل بلکه جاهطلبیهای «النور آکیتن» و بارونهای نورمن که به او نزدیکند مواجهه است.
پیش از بین بازیگرانی چون «آلن ریکمن»، «بن مندلسون» و «متیو مکفادین» نقش «داروغه ناتینگهام» را ایفا کرده بودند. بین بیشتر با فیلمهای «ارباب حلقهها» (Lord Of The Rings) و سریال «بازی تاجوتخت» (Game Of Thrones) اچبیاو شناخته میشود و به تازگی در فیلم «آنمون» (Anemone) با «دنیل دی-لوئیس» همکاری کرده است. او سال گذشته سریال «شاردلیک» (Shardlake) را در دیزنی+ داشت و فیلم انیمیشن «بچههای بوفالو» (Buffalo Kids) صداپیشگی کرد.
در این سریال، پس از حمله نورمنها به انگلستان، «رابین هود» که پسر یک جنگلبان ساکسون است، و ماریان، دختر یک لرد نورمن، عاشق یکدیگر میشوند و برای اجرای عدالت و آزادی میجنگند. راب به رهبر گروهی از یاغیان تبدیل میشود تا به کمک نفوذ ماریان به دربار فساد سلطنتی را ریشهکن و صلح به انگلستان بازگرداند.
«جاناتان اینگلیش» تهیهکننده و کارگردان قسمت اول و به همراه «جان گلن» (SEAL Team) شورانر و نویسندگان فیلمنامه خواهند بود. تولید سریال تا پایان فوریه در استودیوهای پیافآی صربستان شروع میشود.