سریال Halo پس از دو فصل در پارامونت+ کنسل شد

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فصل سوم سریال «هیلو» (Halo) در پارامونت+ ساخته نخواهد شد اما احتمال ادامه پیدا کردنش در شبکه دیگری وجود دارد. فصل دوم این اقتباس از بازی ویدیویی محبوب فوریه گذشته پخش شده بود.

داستان سریال «هیلو» در مورد انسان‌هایی است که دنیا را به تصرف درآورده‌اند و با بیگانگان فضایی در پیکارند. «پابلو شرایبر» در «هیلو» نقش «مستر چیف» یا «اسپارتان جان-۱۱۷»  را بازی کرده است. دیگر بازیگران سریال «جوزف مورگان» در نقش «جیمز اکرسون»، «ناتاشا مک‌الهون» در نقش «دکتر هالسی»، «جن تیلور» در نقش «کورتانا» پیشرفته‌ترین هوش مصنوعی تاریخ بشر، «بوکیم وودباین»، «شابانا ازمی»، «ناتاشا کالزاک»، «الیو گری»، «یرین ها»، «بنتلی کالو»، «کیت کندی»، «چارلی مورفی»، «دنی ساپانی»، «کریستینا رادلو» در نقش «تالیا پرز» بودند.

تولید سریال «هیلو» در سال ۲۰۱۳ برای استودیوهای اکس‌باکس اینترتینمنت اعلام شد اما پس از تعطیلی این استودیو، سریال به شوتایم منتقل شد. این اقتباس در سال ۲۰۱۸ از شوتایم چراغ سبز گرفت و فصل اول در قالب ۹ اپیزود مارس ۲۰۲۲ پخش شد. فصل اول سریال از «راتن تومیتوز» امتیاز ۷۰ درصد و فصل دوم امتیاز ۹۰ درصد منتقدین را دریافت کرده بود. منتقدین بسیاری از جمله «لس‌آنجلس تایمز» و «واشینگتن پست» نویسندگی «شتاب‌زده» سریال را نقطه ضعف آن دانسته بودند.