استیو کارل به سریال کمدی جدید نویسنده Ted Lasso در HBO پیوست

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کارل به یک سریال کمدی جدید ملحق شد.

«استیو کارل» در یک سریال کمدی ۱۰ اپیزودی که مستقیماً از اچ‌بی‌او سفارش ساخت دریافت کرده با «بیل لارنس» نویسنده و تهیه‌کننده «تد لسو» (Ted Lasso) و «مت تارسس» تهیه‌کننده «گلدبرگ‌ها» (The Goldbergs) ملحق شد.

تارسس و لارنس پس از «اسکراب‌ها» (Scrubs) یک بار دیگر در این سریال کمدی بدون عنوان همکاری خواهند کرد و داستانی درباره یک کالج و رابطه پیچیده یک نویسنده با بازی کارل و دخترش روایت خواهند کرد.

«ایمی گراویت» مدیر برنامه‌های کمدی شبکه‌های مکس و اچ‌بی‌او می‌گوید: «ترکیب استیو کارل و بیل لارنس نوید لحظاتی پر از خنده و شور و فریبندگی را می‌دهد. خوشحالیم که نتیجه این همکاری موعود را پخش می‌کنیم.»

اچ‌بی‌او پس از بسته شدن پرونده «زیاد ذوق‌زده نشو» (Curb Your Enthusiasm) «لری دیوید» و «بری» (Barry) به دنبال تولید یک کمدی پربیننده دیگر است. این شبکه اخیراً سفارش ساخت دو اپیزود آزمایشی با بازی «ریچل سنات» و «تیم رابینسون» را صادر کرده است.

لارنس با سریال «تد لسو» اپل تی‌وی+ برنده امی شده و «میمون بد» (Bad Monkey) با بازی «وینس وان» را به زودی در همین پلتفرم استریم خواهد داشت. کارل به تازگی احتمال بازگشت به بازسازی «اداره» (The Office) را رد کرده و به سریال کمدی «چهار فصل» (The Four Seasons) «تینا فی» ملحق شده است. او در سریال «بیمار» (The Patient) اف‌ایکس و «برنامه صبحگاهی» (The Morning Show) اپل تی‌وی+ دیده شده و در فیلم «کاش» (IF) «جان کرازینسکی» و «من نفرت‌انگیز ۴» (Despicable Me 4) صداپیشگی کرده است.