بازیگران فیلم Final Destination: Bloodlines معرفی شدند

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فیلم «مقصد نهایی» ششم در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

«برک بسینجر»، «تئو برایونز» و «کیتلین سانتا خوانا» به فیلم «مقصد نهایی: دودمان‌ها» (Final Destination: Bloodlines) ملحق شدند. ششمین قسمت این چندگانه هارر قرار است در سال ۲۰۲۵ اکران شود.

بسینجر سابقه بازیگری در سریال «استارگرل» (Stargirl) را دارد و برایونز در سریال «چاکی» (Chucky) و سانتا خوانا در نمایش «ایوان هانسن عزیز» (Dear Evan Hansen) دیده شده‌اند. «آنا لور» بازیگر «شوالیه‌های گاتهام» (Gotham Knights) و «ریچارد هارمن» که در سریال «صد» (The 100) ظاهر شده دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. تولید این پروژه در ونکوور آغاز شده است.

«زک لیپوفسکی» و «آدام بی. استاین» کارگردانان این فیلم و «جان واتس» کارگردان «مرد-عنکوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) سونی و مارول تهیه‌کننده پروژه خواهد بود.

از داستان قسمت ششم جزئیاتی فاش نشده اما این چندگانه داستانی مشابه درباره شخصیتی روایت می‌کند که رویدادی مرگبار را پیش از موعد می‌بیند و برای نجات خودش یا دیگران تلاش می‌کند اما نیروی مهارناپذیر یک به یک قربانی می‌گیرد.

«کریگ پری» و «شیلا هاناهان تیلور» تهیه‌کنندگان پنج قسمت قبلی نیز در تولید این پروژه مشارکت خواهند کرد. چندگانه «مقصد نهایی» تا امروز نزدیک به ۷۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته و سومین مجموعه فیلم پرفروش تاریخ استودیوی نیو لاین پس از «احضار» (Conjuring) و «آن» (It) با بیش از ۲ و ۱ میلیارد دلار است. قسمت اول در سال ۲۰۰۰ اکران شد و در حالی که با بودجه ۲۳ میلیون دلاری تولید شده بود ۱۱۲ میلیون دلار فروخت.

قسمت ششم «مقصد نهایی» در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.