لباس عجیب هریسون فورد در صحنه فیلمبرداری فصل دوم Shrinking

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فصل دوم «روان‌درمانی» در حال فیلمبرداری است.

«هریسون فورد» با پوشیدن لباسی عجیب در حین فیلمبرداری فصل دوم سریال «روان‌درمانی» (Shrinking) اپل تی‌وی+ خنده شادی عوامل را به آسمان برد. او پس از نشستن روی صندلی می‌گوید: «این مزخرف را فیلمبرداری کنید.»

فورد که به‌تازگی در «ایندیانا جونز ۵» (Indiana Jones 5) به کارگردانی «جیمز منگولد» و سریال «۱۹۲۳» دیده شده در حال به چالش کشیدن خود با ژانرهای مختلف است. او در فیلم‌های «کاپیتان آمریکا: دنیای قشنگ نو» (Captain America: Brave New World) و «تاندربولتس» (Thunderbolts) با مارول همکاری کرده است.

«روان‌درمانی» داستانی در مورد یک روان‌پزشک با بازی سیگل روایت می‌کند که قوانین را زیر پا می‌گذارد و آنچه دقیقاً فکر می‌کند را به مراجعین می‌گوید. فورد که پس از مذاکرات طولانی به این سریال پیوسته، نقش «دکتر فیل رودز» بازی می‌کند، یک روان‌پزشک هشیار و منطقی و صریح که اخیراً به پارکینسون مبتلا شده است.

«هریسون فورد» در این سریال ۱۰ اپیزودی به تهیه‌کنندگی «برت گلدستین» و «بیل لارنس» نویسنده و تهیه‌کنندگان «تد لسو» (Ted Lasso) مقابل «جیسون سیگل» نقش‌آفرینی کرده است. دیگر بازیگران سریال «کریستا میلر»، «جسیکا ویلیامز»، «مایکل اوری»، «لوک تنی» و «لوکیتا مکس‌ول» خواهند بود. فصل اول «روان‌درمانی» ۲۷ ژانویه سال گذشته پخش شد.