سریال The White Lotus برای فصل سوم بازمیگردد
پخش فصل دوم «نیلوفر سفید» تا ۱۱ دسامبر ادامه دارد.
شبکه اچبیاو سفارش ساخت فصل سوم سریال «نیلوفر سفید» (The White Lotus) را صادر کرد. فصل دوم این سریال به نویسندگی و تهیهکنندگی «مایک وایت» در حال پخش از اچبیاو است و تا ۱۱ دسامبر ادامه دارد. پخش هفتگی فصل دوم «نیلوفر سفید» از یکشنبه ۳۰ اکتبر آغاز شد.
«نیلوفر سفید: سیسیل» مانند فصل اول داستانی در مورد گردشگران و مهمانان یک هتل روایت میکند. «جنیفر کولیج» تنها بازیگر فصل پیشین است که برای فصل دوم بازمیگردد. «آبری پلازا» در این فصل نقش «هارپر اسپیلر» را بازی میکند که به همراه همسر و دوستانش برای گذراندن تعطیلات به «نیلوفر سفید» آمده است. دیگر بازیگران فصل دوم «اف. مری آبراهام»، «مایکل امپریولی» ستاره «سوپرانوها» (The Sopranos)، «تام هالندر»، «هیلی لو ریچاردسون»، «تئو جیمز»، «مگان فهی»، «ویل شارپ»، و «لئو وودال» خواهند بود.
فصل اول «نیلوفر سفید» در حین پاندمی به عنوان یک مینیسریال سفارش ساخت دریافت کرد و وایت نویسنده و کارگردان تمامی اپیزودهای آن بود. اما استقبال از این فصل سبب شد تا اچبیاو نتواند در مقابل فصلهای بیشتر مقاومت کند. قسمت پایانی از فصل اول این سریال ۱.۲ میلیون بیننده تنها در شبکه کابلی اچبیاو جذب کرد. اپیزود اول از فصل دوم «نیلوفر سفید» بنا بر گفته اچبیاو بیش از ۷.۶ میلیون بیننده در پلتفرمهای اچبیاو مکس و اچبیاو داشته است.
فصل اول «نیلوفر سفید» نامزد دریافت ۱۰ جایزه امی بود و در بخشهای بهترین مینیسریال، بهترین کاررگدانی و نویسندگی و بهترین بازیگری برای کولیج و «مری بارلت» برنده جایزه شد.