کونامی فیلم Silent Hill 2 را می‌سازد

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

«کریستف گان» برای کارگردانی دنباله بازمی‌گردد.

کونامی فیلم «بازگشت به سایلنت هیل» (Return to Silent Hill) را بر اساس بازی ویدیویی ترسناک و کلاسیک «سایلنت هیل» در دست ساخت دارد. این کمپانی چهارشنبه این هفته عرضه چندین عنوان جدید را تأیید کرد.

«کریستف گان» که فیلم «سایلنت هیل» (Silent Hill) را در سال ۲۰۰۶ کارگردانی کرده بود، برای کارگردانی دنباله بازخواهد گشت. این فیلمساز در رویداد مجازی کونامی حاضر شد و پیامی ویدیویی به هواداران داد. «ویکتور حدیدا» که تهیه‌کننده قسمت اول فیلم بود نیز برای تهیه‌کنندگی دنباله بازمی‌گردد. گان تأیید می‌کند که فیلم از دومین قسمت بازی ویدیویی که برای پلی‌استیشن ۵ بازسازی خواهد شد اقتباس می‌شود.

گان می‌گوید: «این فیلم داستان مرد جوانی را بازگو می‌کند که به سایلنت هیل برمی‌گردد، جایی که عشقی بزرگ را شناخته است. اما آنچه می‌یابد کابوس محض خواهد بود.»

گان دو سال پیش گفته بود: «دو فیلم در ژانر وحشت با «ویکتور حدیدا» می‌سازم. بر روی اقتباس از «پروژه‌ی صفر» (فیتال فریم) کار می‌کنم که داستانش در ژاپن اتفاق می‌افتد. مشخصاً قصد ندارم بازی ویدیویی را از فضای خانه‌های تسخیر‌شده‌ ژاپنی دور کنم. علاوه بر این ما بر روی فیلم جدید «سایلنت هیل» کار می‌کنیم. این پروژه همواره به اتمسفر یک شهر کوچک آمریکایی و پاک‌دینان گره خورده. فکر می‌کنم زمان تولید یک فیلم جدید فرارسیده باشد.»

در قسمت اول فیلم «سایلنت هیل» بازیگرانی چون «رادا میچل»، «شان بین»، «لوری هولدن»، «کیم کوتس»، «دبرا کارا آنگر» و «تانیا آلن» نقش‌آفرینی کردند. آن فیلم با بودجه ۵۰ میلیون دلاری ساخته شد و ۱۰۰.۶ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. داستان بازی «سایلنت هیل» در مورد مردی به نام «جیمز ساندرلند» بود که نامه‌ای از طرف همسر مرده‌اش دریافت می‌کند که او را به «سایلنت هیل» فرامی‌خواند، جایی که آن‌ها زمانی تعطیلات خود را گذرانده بودند.