فصل چهارم سریال انیمیشن Harley Quinn ساخته خواهد شد
شبکه اچبیاو تأیید کرد که فصل چهارم سریال انیمیشن «هارلی کویین» (Harley Quinn) را پخش خواهد کرد. این شبکه قسمت پایانی فصل سوم این مجموعه بزرگسالانه را ۱۵ سپتامبر منتشر میکند.
فصل چهارم سرپرست نویسندگان جدیدی خواهد داشت. «سارا پیترز» که سابقه نویسندگی از اولین فصل این سریال را دارد، جانشین «جاستین هالپرن» و «پاتریک شوماکر» خواهد شد.
تمدید شدن «هارلی کویین» برای فصل چهارم اتفاق خوشایندی برای هواداران دیسی است که اخیراً شاهد کنسل شدن فیلم «بتگرل» (Batgirl) و سریال انیمیشن «بتمن: جنگجوی شنلپوش» (Batman: Caped Crusader) بودهاند.
شوماکر اخیراً در مصاحبه با «ایوی کلاب» تأکید کرده بود که شخصیتهای هارلی و «پویزن آیوی» از یکدیگر جدا نخواهند شد: «هنوز گاهی هواداران واکنش نشان میدهند که «نمیخواهم هارلی و آیوی را با هم ببینم. او باید با جوکر باشد» اما چنین کاری نخواهیم کرد. تا وقتی که ما باشیم هارلی و آیوی در این سریال هرگز جدا نخواهند شد. چیزی است که ما به هیچ وجه نمیخواهیم تغییری در آن ایجاد کنیم.»
«کیلی کوئوکو» در نقش هارلی و «لیک بل» در نقش آیوی صداپیشگی کردهاند. اپیزودهای جدید «هارلی کویین» پنجشنبهها از اچبیاو مکس پخش میشود. فصل سوم «هارلی کویین» از «راتن تومیتوز» امتیاز ۱۰۰ درصد دریافت کرده است.