حضور جارد لتو در قسمت دوم "بلید رانر"

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

 

جارد لتو بازیگر و خواننده 44 ساله آمریکایی و برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و برندهMTV Movie Awards برای فیلم "باشگاه خریداران دالاس" اخیرا برای حضور در قسمت دوم فیلم "بلید رانر" معرفی شده است.

این فیلم که دنباله بلید رانر 1 ساخته 1982 با کارگردانی ریدلی اسکات ، تهیه کنندگی مایک دیلی ، نویسندگی فیلیپ کی.دیک و بازیگری هریسون فورد میباشد ، در تاریخ 12 ژانویه 2018 توسط کمپانی برادران وارنر منتشر میشود. کارگردانی این فیلم برعهده دنیس ویلنو خواهد بود و از بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند میتوان به بارخاد عبدی، دیوید دستمالچیان و دیوید باتیستا اشاره کرد. (تماشای آنلاین فیلم‌های خارجی)

داستان قسمت اول این فیلم در مورد دکارد (هریسون فورد) بود که از طرف نیروهای پلیس کلان-شهر لس آنجلس در سال ۲۰۱۹ ماموریت داشت که انسان‌های با ژن مصنوعی (موسوم به رپلیکانت) را که حضورشان بر روی کره زمین ممنوع گردیده را شناسایی و تعقیب و خطرشان را از جامعه زمینی رفع کند. تا اینکه یک گروه شبه نظامی رپلیکانت متواری، مخفیانه وارد لس آنجلس گردیده و سعی در نفوذ به داخل شرکت تایرل کورپوریشن می‌کنند. یعنی همان شرکتی که آنها را بوجود آورده است.

دانلود قسمت اول این فیلم در این لینک