نوآ اشنپ بازیگر Stranger Things: شخصیت ویل ۱۰۰ درصد هم‌جنس‌گراست

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اشنپ می‌گوید نویسندگان سریال «موجودات عجیب» در چند فصل گذشته شخصیت او را هم‌جنس‌گرا نشان داده‌اند.

«نوآ اشنپ» بازیگر نقش «ویل بایرز» در «موجودات عجیب» (Stranger Things) نتفلیکس می‌گوید تردیدی ندارد که شخصیت او هم‌جنس‌گراست و به «مایک ویلر» با بازی «فین وولفهد» علاقه‌مند است.

اشنپ می‌گوید: «یعنی در این فصل کاملاً واضح است که ویل احساساتی نسبت به مایک دارد. [نویسندگان] تعمداً این را در چند فصل گذشته نشان داده‌اند. حتی در فصل اول نشان داده بودند و آن خط داستانی به آرامی رشد کرد. در فصل چهارم، نقش شخصیتی را بازی کردم که عاشق بهترین دوستش است و با این علم که آیا طرف مقابلش این را می‌پذیرد یا نه، و اشتباه به نظر رسیدنش در کشمکش است. ویل همیشه این حس را داشته. همه دوستانش دوست دختر دارند و همگی در جمع‌هایی جا می‌گیرند. ویل هیچ‌وقت با هیچ جمعی جور نبوده. فکر می‌کنم به همین علت است که افراد زیادی به من می‌گویند ویل را دوست دارند و به‌شدت او را درک می‌کنند، چون یک شخصیت واقعی است.»

اشنپ می‌گوید وقتی نسخه کامل فصل چهارم را دیده بیشتر متوجه این رابطه شده است: «وقتی روی نمایشگر دیدمش، در واقع دقیق‌تر بود، تدوین را دوست داشتم. آن روز خیلی خوش گذشت.» بینندگان «موجودات عجیب» مدتی بود که در مورد هم‌جنس‌گرا بودن ویل گمانه‌زنی می‌کردند. اشنپ تا پیش از این پاسخ روشنی به این گمانه‌زنی‌ها نداده بود.

اشنپ اضافه می‌کند: «[ویل] حالا بزرگ‌تر شده، و نویسندگان [هم‌جنس‌گرایی] او را واضح‌تر کرده‌اند. حالا ۱۰۰ درصد روشن است که او هم‌جنس‌گراست و مایک را دوست دارد.»

فصل چهارم «موجودات عجیب» به پربیننده‌ترین سریال انگلیسی زبان تاریخ نتفلیکس تبدیل شده است.