ناتالی پورتمن: Thor: Love and Thunder هم‌جنس‌گرایانه‌ترین فیلم مارول است

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

«ناتالی پورتمن» برنده اسکار در مصاحبه جدیدی تأیید می‌کند که «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) «هم‌جنس‌گرایانه‌ترین» فیلم مارول تا امروز است. «ثور اودینسون» با بازی «کریس همسورث» در این فیلم چکش نمادین «میولنیر» را به «ثور توانا» یا «جین فاستر» با بازی «ناتالی پورتمن» می‌سپارد تا بیماری او را درمان کند. «تایکا وایتیتی» چهارمین قسمت فیلم‌های «ثور» را برای مارول و دیزنی کارگردانی کرده است.

پورتمن در مصاحبه با «دایرکت» به این پرسش پاسخ می‌دهد که آیا «عشق و تندر» هم‌جنس‌گرایانه‌ترین فیلم تاریخ مارول است یا نه: «این خوانش را دوست دارم، بله. دوستش دارم.» او اضافه می‌کند: «یعنی، اساس کتاب‌های کامیک همین است. فکر می‌کنم که از آنجا آغاز شده. به نظرم بسیار به منبع وفادار می‌ماند.»

پورتمن در پاسخ به این پرسش که «جین فاستر» به نوع کتاب‌هایی ممکن است علاقه داشته باشد می‌گوید:‌ «شاید اشعار عاشقانه. مثل نرودا. راستش در حین فیلمبرداری جاسوسی کریس [همسورث] را کردم که یک روز در حال خواندنش بود و من فکر کردم: «وای، این خیلی به ما...» به نظر من این زن خیلی رمانتیک است. بدون شک خیلی رمانتیک است.»

«تسا تامپسون»‌ در نقش «والکری»، «جیمی الکساندر» در نقش «لیدی سیف» و بعضی از اعضای «نگهبانان کهکشان» از جمله «کریس پرت» در نقش «استار لرد» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. «کریستین بیل» در نقش شخصیت شرور «گور خداکش» و «راسل کرو» در نقش «زئوس» ظاهر خواهد شد.

تامپسون دوجنس‌گرا هفته پیش در مصاحبه با «یاهو» گفته بود که این فیلم به گرایش جنسی شخصیت «والکری» می‌پردازد: «در موردش خیلی حرف زدیم، بحث مهمی بود. چون به نظر من مخاطبین به درستی می‌خواهند شخصیت‌ها در این فضاها به وضوح دگرباش و عضوی از جامعه LGBTQIA+ باشند. و من فکر می‌کنم نمایندگی کردن آن‌ها بسیار مهم است.»

«ثور: عشق و تندر» ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.