اتهام «بدرفتاری پسا جدایی» کریستینا ریچی علیه کانیه وست
ریچی وست را متهم به «بدرفتاری پسا جدایی» کرده و به اختلافات «کیم کارداشیان» و خواننده رپ واکنش نشان داده است.
«کریستینا ریچی» پنجشنبه این هفته به اختلافات میان «کیم کارداشیان» و «کانیه وست» واکنش نشان داد. «دیلی میل» گزارش داده است که این بازیگر در استوریهای اینستاگرامش وست را به «بدرفتاری پسا جدایی» متهم میکند و پیوندی به مقالهای در مورد شبیهسازی دفن «پیت دیویدسون» در موزیک ویدیوی اخیرا را به اشتراک میگذارد. کارداشیان پس از جدایی از وست با دیویدسون وارد رابطه شد.
ستاره سریال «یلوجکتس» (Yellowjackets) مینویسد: «اسمش «بدرفتاری پسا جدایی» است و برای یکی از معروفترین، ثروتمندترین و قدرتمندترین زنان دنیا اتفاق افتاده...» ریچی اضافه میکند: «آزار، تهدید، تحقیر اجتماعی، همگی پیش آمدهاند.»
وست ۴۴ ساله در موزیک ویدیوی اخیرش به شریک زندگی جدید کارداشیان میتازد و او را «اسکیت» مینامد که اصطلاحی توهینآمیز است. این رپر ماه گذشته پیامهای خصوصی کارداشیان ۴۱ ساله را منتشر کرد. در این پیامها، کارداشیان ملتمسانه از وست میخواهد که دیویدسون ۲۸ ساله را هدف قرار ندهد و اعتراف میکند که نگران امنیت جانی اوست. ماه گذشته، یک قاضی رسماً جدایی کارداشیان و وست را اعلام کرد. «بدرفتاری پسا جدایی» اصطلاحی است برای رفتارهایی که از یک شریک زندگی سابق پس از پایان یک رابطه سر میزند.
ریچی در سال ۲۰۱۳ با «جیمز هیردگن» ازدواج ناموفقی داشت در سال ۲۰۲۰ از او جدا شد. این بازیگر ۴۲ ساله توییت دیگری را به اشتراک گذاشته است: «دیدم که یک نفر در مورد این حرف میزد که اگر زنی چون کیم کارداشیان با همه ثروت و منابعش در دنیا، نمیتواند راحت و بیخطر از همسرش طلاق بگیرد بدون اینکه آزارش ندهند و تعقیبش نکنند، پس وقت آن رسیده که از زنانی که قربانی خشونت خانگی میشوند نپرسیم: «چرا ترکش نمیکنی؟»»