مدیر استودیوی مارول: سریال Moon Knight پرسروصدا و ظالمانه است

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

انتخاب «اسکار آیزاک» و «ایتان هاک» برای سریال ابرقهرمانی «شوالیه ماه» (Moon Knight) دیزنی+ این پرسش را ایجاد کرد که چگونه بازیگرانی که بازیگرانی که بیشتر به بازی در فیلم‌های مستقل تمایل دارند حاضر به نقش‌آفرینی در این عنوان شده‌اند که بخشی از «دنیای سینمایی مارول» است.

«کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول به‌تازگی در مصاحبه با مجله «امپایر» ادعا کرده است که خشونت سریال شاید زننده‌تر از دیگر پروژه‌های قبلی استودیو باشد چرا که «شوالیه ماه» دارای یک «تغییر لحن» است.

فایگی می‌گوید: «[این شخصیت] بی‌رحم است. همکاری با دیزنی+ و دیدن جابه‌جا شدن مرزها از لحاظ اینکه چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم جالب بوده. در سریال لحظاتی وجود دارد که «شوالیه ماه» برای شخصیتی دیگر زاری می‌کند، و بسیار پرسروصدا و ظالمانه است، و واکنش بلادرنگ به آن این است: «قرار است عقب‌نشینی کنیم، نه؟» نه. عقب‌نشینی نمی‌کنیم. یک تغییر لحن وجود دارد. این این اثر متفاوت است. «شوالیه ماه» است.»

«تغییر لحن» در «دنیای سینمای مارول» شاید از «وانداویژن» (WandaVision) آغاز شد و سازندگان به شخصیتی پرداختند که با یک بیماری روانی دست به گریبان بود. اما شخصیت «استیون گرنت» با بازی آیزاک دارای چندین وجه مختلف و پرسونای فراطبیعی او موسوم به «آقای نایت» یا «شوالیه ماه» خشن است.

آیزاک در مورد خطرپذیری با این سریال به «امپایر» می‌گوید: «پرخطر است. یک قهرمان گمنام است، و مسائلی که با آن دست به گریبانیم بسیار متفاوتند. اما با توجه به اینکه یک مینی‌سریال است، و نه یک فیلم، این فشار وجود ندارد که در افتتاحیه فروش عظیمی ثبت کنیم. می‌توانیم بیشتر خطر کنیم، تا آن کیفیت تجربی را به مقیاس عظیمی انجام دهیم.»

پخش سریال «شوالیه ماه» از ۳۰ مارس آغاز خواهد شد.