«ویل پولتر» در Guardians Of The Galaxy Vol. 3 نقش «آدام وارلاک» را بازی میکند
«ویل پولتر» در فیلم «نگهبانان کهکشان ۳» (Guardians Of The Galaxy Vol. 3) مارول و دیزنی به کارگردانی «جیمز گان» نقش «آدام وارلاک» را بازی میکند. در قسمت دوم این چندگانه وعده حضور این شخصیت داده شده بود. همچون دیگر فیلمهای استودیوی مارول برای دیزنی، جزئیاتی از داستان فیلم درز نکرده اما انتظار میرود فیلمبرداری پروژه از ماه نوامبر آغاز شود.
شخصیت «آدام وارلاک» در صحنه پس از تیتراژ «نگهبانان کهکشان ۲» وعده داده شد، وقتی که عایشا با بازی «الیزابت دبیکی» به خدمتکار خود فاش میکند خلق شده تا نابودی «نگهبانان» برای همیشه را رقم بزند. پس از این صحنه، هواداران در مورد اینکه چه کسی نقش وارلاک را بازی خواهد کرد گمانهزنی میکردند.
گان جستجوی طولانی خود برای یافتن بازیگر این نقش را از اواخر ماه آگست آغاز کرده بود. پولتر که شهرتش را بیشتر مدیون بازی در «از گور برخاسته» (The Revenant) است، در سالهای اخیر در پروژههای تلویزیونی بیشتری ظاهر شده. او بهتازگی در سریال «راهآهن زیرزمینی» (The Underground Railroad) آمازون دیده شده و بزودی «دوپسیک» (Dopesick) را در شبکه هولو خواهد داشت. پولتر قرار بود در سریال «ارباب حلقهها» آمازون نیز نقشآفرینی کند اما در نهایت از این پروژه پرخرج جدا شد.
«آدام وارلاک» که توسط «استن لی» و «جک کربی» خلق شده، اولین بار در سال ۱۹۶۷در کامیک شماره ۶۶ و ۶۷ «چهار شگفتانگیز» و سپس «ثور» ۱۶۳ تا ۱۶۶ در سال ۱۹۶۹ ظاهر شد. وارلاک یک انسان بینقص و مصنوعی است که گروهی از دانشمندان روی زمین که خود را «اینکلیو» میخواندند ساخته شد. او پس از شوریدن علیه خالقانش و نبرد با «ثور» زمین را ترک کرد و به فضا رفت.
قسمت اول «نگهبانان کهکشان» در سال ۲۰۱۴ بیش از ۷۷۲ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت، در حالی که قسمت دوم چندگانه در سال ۲۰۱۷ به فروش ۸۶۳ میلیون دلاری دست پیدا کرد. «کریس پرت»، «زویی سالدانا»، «دیو باتیستا»، «وین دیزل»، «بردلی کوپر»، «مایکل روکر»، «پام کلمنتیف»، «سیلوستر استالونه» و «کارن گیلان» در این دو فیلم نقشآفرینی کردهاند.
«نگهبانان کهکشان ۳» در سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.