سوپرمن جدید دی‌سی در کتاب‌های کامیک دوجنس‌گرا معرفی شد

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

 

«جو کنت» فرزند «کلارک کنت» و «لوییس لین» در کتاب‌های کامیک دی‌سی دوجنس‌گرا معرفی شده است.

 

شخصیت «جاناتان کنت» – فرزند «کلارک کنت» یا «سوپرمن» و «لوییس لین» – در کتاب‌های کامیک جدید دی‌سی که دوشنبه این هفته منتشر شدند دو‌جنس‌گرا معرفی شد.

«جو کنت» که در حال حاضر با عنوان «سوپرمن زمین» از او یاد می‌شود، در کامیک «سوپرمن: پسر کل-ال شماره ۵» (Superman: Son of Kal-El #5) که پنجم نوامبر به بازار می‌آید ظاهر خواهد شد. او در این شماره با یک گزارشگر به نام «جی ناکامورا» وارد یک رابطه رمانتیک شده است.

در ماه‌های اخیر منتشرکنندگان کتاب‌های کامیک گرایش هرچه بیشتری به معرفی شخصیت‌های دگرباش پیدا کرده‌اند. آگست امسال دی‌سی کامیکی منتشر کرد که در آن شخصیت «تام دیک» یا «رابین»، یار همیشگی «بتمن»، دوجنس‌گرا معرفی شد. شخصیت‌های «بت‌وومن»، «هارلی کویی» و «آلن اسکات» یا اولین «گرین لنترن» از کامیک‌های دی‌سی، و «آیس‌من»، «آمریکا چاوز» یا «خانم آمریکا» و «نورث‌استار» از جمله شخصیت‌های دگرباش این دو کمپانی منتشرکننده کامیک بوده‌اند.

«تام تیلور» کامیک «سوپرمن: پسر کل-ال شماره ۵» را نوشته‌ و «جان تیمز» نگارگر آن بوده است. تیلور می‌گوید: «همیشه گفته‌ام که همه به قهرمان احتیاج دارند و همه سزاوار دیدن خودشان در قهرمانان خود و خوشحالم که دی‌سی و برادران وارنر هم این‌گونه می‌اندیشد. سوپرمن همیشه نماد امیدواری، حقیقت و عدالت بوده. امروز، آن نماینده چیزهای بیشتری است. امروز، افراد بیشتری می‌توانند خودشان را در قدرتمندترین ابرقهرمانان کامیک ببینند.»