«تیموتی شالامی» از ظاهر خود در فیلم پیش‌درآمد Wonka رونمایی کرد

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

«تیموتی شالامی» اولین تصویر از ظاهر خود در فیلم «وانکا» (Wonka) برادران وارنر را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت. این بازیگر در صفحه اینستاگرام خود می‌نویسد: «تعلیق وحشتناک است، امیدوارم دوام پیدا کند.»

«سایمون ریچ» پیش‌نویس اول فیلمنامه را به نوشته و «سایمون فارنابی» و «پل کینگ» که کارگردان فیلم نیز خواهد بود، آخرین نسخه آن را به نگارش درآورده‌اند. در کتاب‌های «رولد دال»، شخصیت «ویلی وانکا» مالک کارخانه شکلات‌سازی است و اولین بار در سال ۱۹۶۴ در کتاب «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» خلق شده است. این شخصیت در سال ۱۹۷۲ و در کتاب «چارلی و آسانسور بزرگ شیشه‌ای» (Charlie and the Great Glass Elevator) نیز حضور پیدا کرد.

کینگ برای این اقتباس گروهی از بازیگران «پدینگتون» (Paddington) از جمله «تام دیویس»، «سایمون فارنبی»، و «کوبنا هولدبروک-اسمیت» را فراخونده است. «جیم کارتر»، «متیو  بینتون»، «ریچ فالچر» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. «روان اتکینسون»، «سالی هاکینز» و «الیویا کولمن» نیز به‌تازگی به این فیلم پیوسته‌اند.

شلمی در اقتباس سینمایی «تل‌ماسه» (Dune) «دنی ویلنوو» و سپس «فرنچ دیسپچ» (The French Dispatch) «وس اندرسون» به سالن‌های سینما بازمی‌گردد. او به‌تازگی بازی در «بالا را نگاه نکن» (Don’t Look Up) «آدام مک‌کی» مقابل «جنیفر لارنس» و «لئوناردو دی‌کاپریو» را به پایان رسانده است.

فیلم «وانکا» در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۳ در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.