حامد بهداد در سینمایی «باب مارلی»
طبق گزارشات، حامد بهداد، طی جلسهای که در هفتهی گذشته با محمد صادق رنجکشان، تهیه کننده فیلم «باب مارلی» داشت، برای حضور در این پروژهی سینمایی به توافق رسید. سینمایی «باب مارلی» به کارگردانی داوود خیام و نویسندگی مشترک این کارگردان و علی زرنگار که مضمونی اجتماعی دارد، اوایل نیمه دوم سال در جنوب کشور، مقابل دوربین خواهد رفت. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.
گفته میشود پروانهی ساخت سینمایی «باب مارلی»، اواخر اردیبهشت، توسط سازمان سینمایی صادر شد. پیش تولید این فیلم هم مدتی است که با حضور حسن مصطفوی با عنوان مدیر تولید پروژه شروع شده است و مذاکره با دیگر عوامل و بازیگران این فیلم همچنان ادامه دارد.
ناگفته نماند که باب مارلی، یکی از مطرحتری چهرههای معاصر جامائیکا، ترانهسرا، خواننده صاحبسبک رِگِی، نوازنده گیتار و فعال اجتماعی بود.